Gość łysy31 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Racja dlatego mam dobrego kumpla-mechanika, niestety wyp..la do USA . Co do poważnych awarii moto, nie da się zdiagnozować jednoznacznie przyczyny nie widząc pacjenta. Co do rad dr. GOOGLE ta ja podchodzę raczej sceptycznie to tego typu rad i mądrości. Zawsze można otworzyć dział porad lekarskich, a jak ktoś się przekręci to wyślemy kondolencje :sad: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 ...........i tu może być trafienie czujnik halla :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 sluchajcie a tak poza tym to kto to byl ten Hall? :wink: Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertPx Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Wszesniej kto pytal o ladowanie i cisnienie w cylindrach no to pomierzylem :) ladowanie aku na wylaczonym silniku pokazuje 13V po odpaleniu okolo 14,5 V i nie specjalnie sie zmieniaja jak dodaje gazu. Apropos cisnienia to na obydwu cylindrach po rowno dokladnie 9 Bar , jedno i drugie wydaje sie byc OK :) Odnosnie czytnika zaplonu to wlasnie mialem ochote to przegladnac :) nie wiedzialem ze to sie nazywa czujnik Halla :) Tylko pytanie, bo w modelu 2000 sa dwa czytniki nie wiem po co ale dwa ... jeden pod prawa kapa pod malym okraglym dekielkiem a drugi obok wyjscia pradow z alternatora na przedniej czesci silnik. Mam sprawdzic oba? I po co dwa :) ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indian Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Robert zmieniłeś awatara? :huh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertPx Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Jeżeli mnie pytasz to tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Indian Opublikowano 31 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2012 (edytowane) Czemu? Tamten był bardzo ok ! :) Ja jeszcze nie mam śmiałości na tyle śmiałości . :blush: Edytowane 31 Sierpnia 2012 przez Indian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertPx Opublikowano 1 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2012 sprawdzilem obydwa sensory, byly czyste ale przedmuchalem i zamontowalem spowrotem. Dotarlem tez do ich konektorow 2 i 3 pinowych ktore sa miedzy silnikiem i rama po prawej stronie. sprawdzilem wi wygladaja jak nowe jedno co mnie zastanawia to to ze w sa to zlaczki hermetyczne a w 3 pinowym byl olej wygladal na przepalony, na zwwnatrz i w okolicy wszystko suche ..... wyczyscilem poskladalem, odlapilem, kontrolka zgasla myslalem zw all OK, po przejechaniu 3 km zaswiecila i tak sobie swiecila przez nastepne 3-4 km potem zgasla . przejechalem jeszcze jakies 15 km i juz nie zaswiecila .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Palą dwa gary ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Kontrolka moze Ci jeszcze zapalac sie na okolo 6 sek. i gasnac.Jest to efekt zanotowanego i nie skasowanego błędu. Po okolo 20 poprawnych odpalach- zgasnie.Oczywiscie jeżeli udało Ci się usunać usterke.Wyglad na to ze dopadła Cię typowa przypadłosc silnikow TC. :rolleyes:"Zaszumiony" czujnik CKP.No nic- testuj dalej... jak długo? Hm... az uznasz że ufasz juz temu motorowi. :cool: Odnosnie wtyczki- cosik mi się wydaje, ze sobie usunąłeś z wtyczki żel wypierajacy wilgoć. Moje gratulacje :laugh: P.S.harleyjunak- "kto to był ten Hall"- to było na fizyce w podstawówce lub średniej... byłeś na wagarach? czy co? :biggrin:http://pl.wikipedia.org/wiki/Efekt_Halla_%28klasyczny%29 Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertPx Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Podczas tej ostatniej jazdy tj jakies 20 pare km moment przed zapaleniem kontrolki przerwal na jakies pol sek. tzn przy predkosci ok 40 mil/h jakby odcielo prad. Nie strzelal poprostu przerwal, wtedy zaswiecila sie kontrolka i swiecila przez pare km ale przez ten czas nie odczuwalem zeby cos przerywalo czy bylo nie tak. Moc OK. Jesli chodzi o niepalenie ktoregos z cylindrow to jest najbardziej zauwazalne po odpaleniu. W tym wczorajszym przypadku odpalilem i jakis czas chodzil na bardzo niskich obrotak mysle ze jezeliby chociaz raz nie dostal iskry to by zgasl jednak tego nie zrobil. Wydawalo sie wszystko OK dopóki nie pojechalem. Przelozylem tez swiece tylna na przod a przednia na tyl ale wczoraj palil ladnie na wolnych obrotach wiec nie zaobserwowalem zeby przerywal i na ktorym cylindze jazeli bylby to zel wypirajacy wode to bylby chyba w 2 wtyczkach a nie w jednej... druga byla calkiem sucha, no i nie wygladalo to na zel tylko na tylko jak przepalony olej , ale nie wiem na pewno. Powiedz prosze cos wicej na temat tego "zaszumionego" czujnika CKP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BLACKY4 Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Kontrolka moze Ci jeszcze zapalac sie na okolo 6 sek. i gasnac.Jest to efekt zanotowanego i nie skasowanego błędu. Po okolo 20 poprawnych odpalach- zgasnie.Oczywiscie jeżeli udało Ci się usunać usterke.Wyglad na to ze dopadła Cię typowa przypadłosc silnikow TC. :rolleyes:"Zaszumiony" czujnik CKP.No nic- testuj dalej... jak długo? Hm... az uznasz że ufasz juz temu motorowi. :cool: Odnosnie wtyczki- cosik mi się wydaje, ze sobie usunąłeś z wtyczki żel wypierajacy wilgoć. Moje gratulacje :laugh: P.S.harleyjunak- "kto to był ten Hall"- to było na fizyce w podstawówce lub średniej... byłeś na wagarach? czy co? :biggrin:http://pl.wikipedia....%28klasyczny%29gdybym chociaz z raz w zyciu zmontowal jakas flaszke,albo odpalil jakas lufke z tym gosciem,to moze bym go pamietala tak powaznie to podstawowke skonczylem dosc dawno i zapomnialem co nieco przez ten czasmam problemy z pamiecia na co dzien,a co dopiero gdy chodzi o tak odlegle sprawyczlowiek sie starzeje niestety ;) Cytuj TYPE O NEGATIVE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 Ty masz problemy z pamięcią to jeszcze nic, ja mam problemy ze zrozumieniem tego co do mnie żona mówi, zrób to zrób tamto ku..... w ogóle nie rozumiem co mówi a o pamięci już nie wspomnę :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertPx Opublikowano 2 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Września 2012 O w tem tamacie mam podobnie jak Ty :) Znalazlem na Amerykanskich forach dokladny opis dagnostyki obydwóch sensorow CMP, CKP i modylu ECM :) Jak tylko przyjdzie mi miernik, ktory zamowilem w czwartek to pomierze rezystancje i voltarze,.... mam nadzieje ze w koncu cos konkretnego znajde. ........ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 3 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2012 No prosze... nie ma to jak własna inicjatywa.To poszukaj jeszcze opisu diagnostyki cewki do kompletu. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.