michal750 Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2012 Wiadomo ze ten element czesto ulega awarii. Udalo mi sie w innych CBRkach ja naprawic poprzez przeczyszczenie nadpalonych stykow. Ale nie tym razem.Pompka nie podaje paliwa ale po przekreceniu kluczyka slychac charakterystyczne trrrrrrrrr czyli pompuje przez chwilke tylko przy wlaczeniu zaplonu. Pozniej gdy silnik pracuje pompka milczy i nie stuknie ani razu.Nie bardzo to rozumiem. Na czym polega regulator cisnienia w pompce?Dlaczego po przekreceniu kluczyka pompuje a pozniej juz nie?Mozna cos z tym zrobic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.