Skocz do zawartości

Zewnetrzna pompa paliwa CBR 600 F4


michal750
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wiadomo ze ten element czesto ulega awarii. Udalo mi sie w innych CBRkach ja naprawic poprzez przeczyszczenie nadpalonych stykow. Ale nie tym razem.

Pompka nie podaje paliwa ale po przekreceniu kluczyka slychac charakterystyczne trrrrrrrrr czyli pompuje przez chwilke tylko przy wlaczeniu zaplonu. Pozniej gdy silnik pracuje pompka milczy i nie stuknie ani razu.

Nie bardzo to rozumiem. Na czym polega regulator cisnienia w pompce?

Dlaczego po przekreceniu kluczyka pompuje a pozniej juz nie?

Mozna cos z tym zrobic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...