Skocz do zawartości

Olej i filtr oleju w yamaha Dragstar


Gość Walet
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

kilka dni temu kupilem dragstara 650 i chcialbym wymienic olej i filtr oleju.niestety nie mam ksiazki serwisowej i nie moge znalesc zadnego okienka czy czegokolwiek po czym mozna sprawdzic poziom oleju,gdzie znajduje się filtr?.jestem totalnym laikiem i proszę o wyrozumialość. jak wymienic filtr oleju i jak sprawdzic poziom oleju. z gory dzieki za odpowiedz.

 

pozdrawiam motocyklistow :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli jestes laikiem jak sam to ujołeś to moze lepiej zostawic tą zmiane oleju dla serwisu???? to zawsze łatwiej zrobic niż potem 2albo 3 razy wiecej płacić w serwisie za naprawe sprzeta. Wybór pozostawiam tobie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Wymiana oleju w xvs 650 to bulka z maslem

- Wymiana co 6000km,

- poziom mozesz zobaczyc w okienku wuzyjnym po lewej stronie silnika, mniej wiecej na wysokosci stopki od zmiany biegow, tylko ustaw na czas sprawdzania motocykl pionowo

- korek spustowy znajduje sie na spodniej czesci silnika, trzeba zajrzec i na pewno znajdziesz :icon_biggrin:

- korek wlewu jest po lewej stronie silnika, taki czarny plastikowy

- filtr oleju masz po prawej stronie silnika pod pokrywa, najpierw odkrecasz taki maly okragly chromowany dekielek, a pod nim znajduja sie wlasciwe sruby od pokrywy

- przy wymianie filtru pamietaj o wymianie gumowego o'ringu uszczelniajacego

- ilosc swiezego oleju to 2,6L - zreszta wybite jest to lewym na karterze silnika

 

Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I lej tylko pełen syntetyk, o podwyszejnej skuteczności przy wysokich temperaturach, bo tam nie ma chłodnicy, ja na taki olej 160 zł wydałem, ale podczas parady na otwarciu w WAWIe doceniłem go, prędkość 15-20 km/h biegi od 1 do 2 no paranoja, a lepiej więcej za olej zabulić niż za szlifowanie cylindrów hehe