Gość Walet Opublikowano 26 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2004 kilka dni temu kupilem dragstara 650 i chcialbym wymienic olej i filtr oleju.niestety nie mam ksiazki serwisowej i nie moge znalesc zadnego okienka czy czegokolwiek po czym mozna sprawdzic poziom oleju,gdzie znajduje się filtr?.jestem totalnym laikiem i proszę o wyrozumialość. jak wymienic filtr oleju i jak sprawdzic poziom oleju. z gory dzieki za odpowiedz. pozdrawiam motocyklistow :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 26 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2004 jesli jestes laikiem jak sam to ujołeś to moze lepiej zostawic tą zmiane oleju dla serwisu???? to zawsze łatwiej zrobic niż potem 2albo 3 razy wiecej płacić w serwisie za naprawe sprzeta. Wybór pozostawiam tobie. Pozdrawiam Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piosiu Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Ok, ale żeby sprawdzić poziom oleju chyba nie musze od razu do serwisu jechać, może ktoś się podzielić wiedzą jak srawdzić poziom oleju w drag star 650?? i co ile powinna być wymiana?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...