dr600dakar Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Witam. W ostatnim czasie swoją DR upodobniłem do crossa, a więc zamiast lamp, zegarów itd. jest numer startowy, handbary, kostki zamiast opon szosowych itd. Do tego wszystkiego wypadałoby zmienić tłumik gdyż aktualny jest raz, że za ciężki a po drugie w ogóle nie pasuje, jakiś mało typowy (odstaje poza motor itd). Możecie zaproponować jakąś ciekawą końcówkę wydechu od jakiegoś innego crossa ? Chodzi o wymianę samej końcówki, kolanko zostaje to samo. Co byście powiedzieli o końcówce od jakiegoś ktm'a nowszego typu ? Z góry bardzo dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 15 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2012 do takiej wersji idealnie pasuje uspawane 2m rury z nierdzewki, totalnie puste w środku albo żywcem wyrwane z jakiejś cbr, zabiera 50% mocy wypala zawory ale daje huk robiący szacun na wsi i idealnie komponuje się z takowym wiejskim tuningiem na crossa :D do tego koniecznie stożek z allegro za 15 zł(bo jak wymiana wydechu to i filtra powietrza posiadacze ,,crossów'' o tym wiedzą :D ) ..... chłopie ogarnij się i poczytaj trochę o wymianie wydechu bo temat na pewno był pierdyliard razy poruszany a to co chcesz zrobić jest delikatnie mówiąc bez sensu........po krótce: wydech w 4 suwie ma spore znaczenie nie wstawia się kawałka rury który pasuje na kolanko i ładnie wygląda i tanio był na allegro tylko: albo wymieniasz cały układ wydechowy na tuningowy dedykowany do danego modelu -do dr były sebringi dosyć głośne ale fajnie brzmiące i zmieniające charakterystyki silnika tylko że wymieniając wydech musisz też zestroić gaźnik, czasem zmiana filtra powietrza tedy to ma sens : rosną osiągi, wygląda z sensem i nie szkodzi silnikowi.....to jest drogie i pracochłonne ale ma sens i wygląd też na + natomiast zakładanie rury kominowej z castoramy albo wydechu od ktma bo ładnie wygląda, kończy się spadkiem mocy, zwiększeniem zużycia paliwa a czasem wypaleniem gniazd zaworowych-to już nie jest tanie w naprawie...... poczytaj sobie trochę i się zastanów najpierw....wieśniaczysz tego dr że aż serce pęka, jak coś zrobisz niefachowo to potem może się okazać że np spalił się regulator napięcia bo coś poknociłeś w elektryce i powrót do stanu początkowego będzie kosztowny.... jedyne co możesz z sensem zrobić z seryjnym to wyrzucić z niego blokady -ale też doczytaj w internecie i nie tnij wszystkich przegród jakie w środku są kątówka czy wiertarka, tylko poczytaj co jest blokadą i tylko to usuń.....dr 600 chyba nigdy nie były blokowane ale głowy sobie nie dam uciąć, xr600 na rynek niemiecki były dławione wydechem, może dr też... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.