mtcross Opublikowano 25 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2004 Witam... Chce oznajmic ze sie poddaje i nie mam juz sil i pomyslow na ustawienie mojej tzr 125. :| Problem wyglada tak: motocykl jest po remoncie wszystko zrobione jak nalezy. Tylko silnik nie wkreca sie pow 7 tys obr. Szukam przyczyny i nie moge jej znalezc :crossy: . Reguluje gaznik, zawor wydechowy i nic nie pomaga. A co dziwniejsze kiedy konczy sie w zbiorniku benzyna wtedy ladnie wkreca sie na odroty do czasu az sie nie skonczy paliwo. Co to moze byc?! POMOCY !! jestem na skraju zalamania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2004 Czyściłeś filtr powietrza?? Może jest brudny albo przytkany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcross Opublikowano 25 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2004 Czyscilem, nawilzylem, ale to nie to... Dziwi mnie to ze kiedy konczy sie benzyna to przez jakas minute pracy wkreca sie normalnie :? nie mam pojecia co to moze byc ?! Moze membrana :?: Ale co z nią moglo by byc nie tak :?: I jeszcze jedna ciekawostka. Na gornej czesci kroćca gaznika mialem zamontowaną taką czarną puszeczke ktora byla wetknieta w kruciec (zadna kombincacja tylko fabryczna robota). co to jest? Zdjelem to, dziure w kruccu zatkalem i nie odczulem zadnej roznicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 25 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2004 Z tego co wiem to jest po to żeby silnik reagował szybciej na otwarcie gazu. Taki sytem yamahy gdzieś w necie jest opis ale teraz nie mogłem znaleść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I_Mat Opublikowano 25 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2004 Zdaje mi się, zę to był gazbox - ma to na celu zmniejszyc spalanie i zwiększyć przyśpieszenie, ale działa (raczej) w gaźnikach podciśnieniowych. Ja miałem nsr ze standardowym gaźnikiem (hmm jak taki się zwie ;-) ) to nic mi ona nie dała. Acha wraz ze wzrostem pojemności spada skutecznośc i przy 125ccm to już raczej zbędna jest. Acha a objawy które podałeś miałem.... 1) gdy własnoręcznie dorabiałem filtr powietrza i niestety powierzchnia filtrująca była zbyt szczelna...dużo by rozpisywac, ale poprostu silnik nie mógł zassać odpowiedniej ilości powietrza 2)gdy mi sie wykręciła dysza od paliwa zdaje się - za cholere nie mogłem przekroczyc 7 tys rpm (no i regulacje gaźnika nic nie dawały) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtcross Opublikowano 26 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2004 Wszystkie dysze w gazniku są powkrecane. Filtr powietrza mam standardowy wiec to raczej nie jego wina. Chyba ze to olej ktorym go nawilzylem nie przepuszcza powietrza :?: :!: Ale przeciez to jest olej motula do filtrow pow :? Sprzwdze to... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.