Skocz do zawartości

GPZ 600R- zamulenie po stłuczce


Rekomendowane odpowiedzi

Ostatnio miałem niegroźną stłuczkę z Focusem, który nagle stwierdził że zatrzyma się na żółtym. Pomijając okoliczności, silnik zgasł, a w zasadzie zatrzymał się przy prędkości około 10-15 km/h (może i mniej, bynajmniej uderzyłem z minimalną prędkością). Jechałem sobie spokojnym tempem na 5 albo 6 biegu. Po ruszeniu z miejsca okazało się, że silnik kręci się do max 3 tys. obr/min. Po dłuższej chwili jechania 40km/h moto jakby się odblokowało i silnik kręcił się już prawidłowo. Dodam, że moto odpala nadal bez problemu. Po całonocnym postoju w garażu i odpaleniu, reakcja na gaz była bardzo opóźniona powyżej tych 2 tysięcy obrotów.

 

I tu moje pytanie do osób które się spotkały z takim przypadkiem, co mogło się stać z silnikiem po takim nagłym zatrzymaniu? Osobiście zastanawiałem się czy luzy zaworowe mi się nie pozmieniały i ogólnie czy zawory nie dostały przypadkiem po dupie.

 

Na razie nie rozkręcałem silnika, ale w okolicach wtorku mam zamiar się mu bliżej przyjrzeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Być może właśnie chodziło o zapowietrzony układ paliwowy- fajki siedziały jak siedziały, przewody również. Przy okazji wyczyściłem sobie gaźniki, tak dla profilaktyki. Teraz silnik pracuje już normalnie, kręci się jak trzeba. Ale strachu mi trochę napędził, w końcu sezon w pełni :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...