Skocz do zawartości

R6 brak mocy jedzie tylko do 120km/h


Rekomendowane odpowiedzi

Witam przywiozłem r6 po małym ślizgu motor stał przedtem podobno 2 lata nie jeżdżone. Motorek odpala bez problemu na dotyk

nieraz zauważyłem że zawiesza sie na 2 tys obrotów lub jak pochodzi trochę lub się przejadę to pochodzi na wolnych obrotach i zgaśnie po tym odpala bez problemu druga sprawa nie ma mocy buja sie strasznie na 5 przegoniłem go do 120 ;/

Teraz mam pytanie co może być jakie koszty są tych rzeczy które powinienem zrobić jestem w motorach laikiem wiec

proszę o rady wasze bo nieraz wystarczy trochę regulacji lub innych rzeczy a warsztaty naciągają na różne naprawy co najmniej w moim rejonie ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro leżał, do tego stał, to może filtr powietrza mieć w tym swój udział, do tego gaźniki, płyny - ogólnie zanim nie zrobisz serwisu, to na forum jedynie wróżenie z fusów.

Edytowane przez _bollo_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no chcę zrobić serwis wole sie podpytać co może byc na jakie koszty sie liczyć a nie mi jakiś mądry spec co niby w serwisie robił i ma teraz warsztat obejrzał i powiedział że 5 tys naprawa będzie kosztował ;/ z naprawą po ślizgu. Gdzie zrobiłem to sam i z owiewkami oryginalnymi trzema, że nie było trzeba malować bo były w tym samym malowaniu wyszło mnie 1300zł ;/ to gdzie on tam chciał 3700 walić w naprawę silnika ;/ .

wiem tyle że napęd jest ok tarcze klocki też. wiec ewentualne wymiany przy silniku na tym sie nie znam wiec wole komuś dać i np ktoś wymieni olej filtry świecę zrobi regulacje gaźników i zaworów motorek ożyje i mi wkręć że nie wiadomo co robił i rozbierał i skasuje z 2 tys za robotę ;/ więc pytam ile te żeczy mniej więcej kosztują i czy ktoś miał taki przypadek. A jak jest zadławiony jak go odławić :D ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach