Przemysław Kozłowski Opublikowano 20 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 no ale dobra przeleje gaziki i co dalej? pojdzie pod tłok i? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 (edytowane) Jak już dostanie się do komory spalania, przez jeden z otwartych zaworów, to pierścienie tłokowe benzyny nie zatrzymają.No ale ponoć nie masz paliwa w oleju, skoro ocenili to fachowcy a jak oleju było za dużo, to po prostu wywaliło odmą.Teraz zalej nowym olejem, bo do tego spuszczonego zawsze jakies paprochy wpadną przy zlewaniu. Edytowane 20 Lipca 2012 przez Luca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 20 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2012 Kolego, opisujesz to tak chaotycznie że nie wiadomo w końcu co jest z tym Twoim moto. Ja bym go zabrał z tamtego warsztatu bo z tego co piszesz to jacyś druciarze tam pracują. Nie uzupełniłeś swojego profilu więc nawet nie można Ci polecić nic innego bo nie wiadomo gdzie mieszkasz. W moto trzeba wyczyścić gaźniki, posprawdzać wszystko czy nie brakuje jakichś oringów czy podkładek, ustawić śruby składu mieszanki i położenie iglicy zgodnie z serwisówką, zalac nowy olej ale tak żeby w okienku było 2/3 i zobaczyć czy będzie poprawa. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.