zyygy Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Mam pytanie czy ktoś od strony technicznej orientuje się jaka transplantacja serducha będzie dla kilofazera z 2003 roku najbardziej korzystna, pod względem wytrzymałości ramy i łatwości samej operacji. 1. Silnik od fazera tylko młodszego, jeżeli tak to z którego rocznika.2. Silnik od R1 lub R6? czy to mądre i udane połączenie by było.3. Jakiś inny pomysł co by można wrzucić żeby wszystko grało i chulało. z góry dziękuje za nieuszczypliwe komentarze, zdaje sobie sprawę że oryginał jest i tak już dobry ale może ktoś myślał nad taką wariacją fazera i to mogło by się sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Wez sie ogarnij z tymi pomyslami. Oryginal i nic innego, a jak nie pasi to sprzedaj i kup nowy. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Jeżeli już chcesz być taki oryginalny i mieć niepowtarzalnego Fazera to w Nowej Zelandii możesz sobie zamówić silnik V8 na bazie Twojego silnika Yamahy Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.