Skocz do zawartości

Kawasaki zx 10 tomcat, problem 4 kolektora wydechowego.


Tomcat
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Sprawa wygląda następująco czwarte kolanko wydechowe jest chłodniejsze od pozostałych trzech.Swiece wymienione,przewody zapłonowe,ustawione zawory,gażniki po regulacji i czyszczeniu.Cewki zamienione miejscami dla sprawdzenia jak również fajki co prawda nie wymienione na nowe ale na pozostałych garach nie ma problemu.Zaóważyłem,ze po odpaleniu na ssaniu jeszcze zimnym silniku ten nieszczęsny gar 4 łapie i schodzi z obrotów.Przewody z lewej strony ramy od cewki to pierwszy idzie na pierwszy gar,a drugi na czwarty .W sumie to nie sprawdzałem cisnienia sprężania może w tym tkwi to że tak jest.3 swiece kolor kawa z mlekiem czyli prawidłowy,a 4-ta swieca kolor elektrody bardziej białawy tak jakby objawy ubogiej mieszanki.Poziom paliwa w komorach ustawiony z 14 na 12mm.Pomysły mi się konczą może wy panowie macie jakies dobre radyPozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego napisze Ci tak,miałem podobny przypadek w Suzuki GSX750EF z 1985 roku,zacny motocykl,jak co roku oddałem go do czyszczenia gazników i regulacji zaworów,troszke pojezdziłem i jakoś sie stało że odkreciłem rury wydechowe do malowania,z ciekawosci odpaliłem moto i okazało sie ze jeden z cylindrów nie chodzi,na ssaniu działa bez ssania nie działa,po wyjeciu gazników i rozebraniu tego właściwego okazało sie że jedna z dysz byla zapchana paprochem,po oczyszczeniu wszystko wróciło do normy. Stawiam na gaznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie jest nowy motocykl, ja bym sprawdzil to cisnienie... chociaz jednak z drugiej strony przy slabym cisnieniu i problemach ze spalaniem swieca bylaby mokra-czarna a nie biala, wiec - gaznik tego cylindra do przegladu, zanim rozbierzesz sprobuj tego co napisal Dr.Artur, sprawdz tez szczelnosc kolektora dolotowego tego cylindra.

pozdr

Mechanika Motocyklowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego napisze Ci tak,miałem podobny przypadek w Suzuki GSX750EF z 1985 roku,zacny motocykl,jak co roku oddałem go do czyszczenia gazników i regulacji zaworów,troszke pojezdziłem i jakoś sie stało że odkreciłem rury wydechowe do malowania,z ciekawosci odpaliłem moto i okazało sie ze jeden z cylindrów nie chodzi,na ssaniu działa bez ssania nie działa,po wyjeciu gazników i rozebraniu tego właściwego okazało sie że jedna z dysz byla zapchana paprochem,po oczyszczeniu wszystko wróciło do normy. Stawiam na gaznik.

Tak z czystej babskiej ciekawosci zapytam...dopiero po zdjęciu kolektorów i odpaleniu zorientowałeś się, że jeden gar nie chodzi?

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

tak masz racje całe zycie pracowałem na sieczkarni i w starym młynie....jak jesteś takim doswiadczonym mechanikiem to wypowiedz sie ...

azaspokajając Twoja babska ciekawość to tak dopiero po zdjęciu kolektorów zorientowałem sie że nie działa jeden cylinder,tamten motocykl miał wydech 4w1w2 i naprewde ciezko poznac po dzwieku że jeden cylinder nie działa,pozatym on tak pracował juz po odebraniu od mechanika wiec zakładałem że tak ma być...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...