PIOTR 100574 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Koledzy mam mały problem ,posiadam honde boldor ,po zimie chciałem przeczyścić takie 4 dyszki w gaźniku ,znajdują się one pod spodem gaźnika ,zrobiłem błąd nie zapamiętując ilości obrotów ,chodzi mi o to żeby mi Kolega znający się na takim motorku napisał ile obrotów mam je wykręcić żeby motorek wrócił do życia ,w tej pozycji w której teraz mam motorek chodzi lecz po przekroczeniu 4500 obrotów na minutę się dławi ,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Te dysze odpowiadają za bieg jałowy , probem zatem leży gdzie indziej . Jezeli tam jest mechaniczny zapłon to zaczął bym od sprawdzenia jego regulacji i wymiany kondensatora (odczytaj wartośc i możesz wsadzić dowolny , np od fiata byle miał pojemność i napięcie takie jak poprzedni , koszt kilka zł ) . Nastepnie przegląd układu paliwowo powietrzego . Jeżeli w gaźnikach są przepustnice podciśnieniowe to z ich membran już za wiele się nie zostało a bez tego jeździć nie będzie . Smae gaźniki moga być mechanicznie zmęczone , lewe powietrze może leciec przez osie i inne elementy ruchome , krućce gumowe tez moga być sparciałe .Jezeli przed zimą motocykl jeździłl idealnie a teraz nie chce to tym bardziej zaczął bym od zapłonu , potem sprawdził kompletność gaźników , może jakiś o-ring wypadł z śruby która odkręciłeś .Pisz do Piotra Dudka .A śruby mieszanki biegu jałowego zazwyczaj odkręca się w zakresie 1 do 1,75 obrotu , może być więcej ale to rzadkość . CB900F Bold Or ma zapłon tyrystorowy z przyspieszaczem mechanicznym odśrodkowym.Gaźniki "idiotoodporne" podciśnieniowe ale bez gumowych membran - niezniszczalne.moderator Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOTR 100574 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 wielkie dzięki Koledze za odpowiedź ,pomęcze motocykl jeszcze w sobotę ,jak nie dam rady to go oddam do mechanika ,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PIOTR 100574 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 A więc Koledzy sytuacja z moim motorkiem wróciła do normy :))))))chciałem podziękować Koledze Piotrowi Dudkowi ,jego wskazówki mi bardzo pomogły i silnik chodzi jak dawniej ,tak że mojego weterana mogę dalej ujeżdżać ,problem był w za bardzo powykręcanych dyszach i jednej brudnej świecy ,Pozdrawiam Kolegę Piotra i jeszcze raz dziękuję :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.