Skocz do zawartości

gaźnik honda boldor 900 f2


PIOTR 100574
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy mam mały problem ,posiadam honde boldor ,po zimie chciałem przeczyścić takie 4 dyszki w gaźniku ,znajdują się one pod spodem gaźnika ,zrobiłem błąd nie zapamiętując ilości obrotów ,chodzi mi o to żeby mi Kolega znający się na takim motorku napisał ile obrotów mam je wykręcić żeby motorek wrócił do życia ,w tej pozycji w której teraz mam motorek chodzi lecz po przekroczeniu 4500 obrotów na minutę się dławi ,pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te dysze odpowiadają za bieg jałowy , probem zatem leży gdzie indziej . Jezeli tam jest mechaniczny zapłon to zaczął bym od sprawdzenia jego regulacji i wymiany kondensatora (odczytaj wartośc i możesz wsadzić dowolny , np od fiata byle miał pojemność i napięcie takie jak poprzedni , koszt kilka zł ) . Nastepnie przegląd układu paliwowo powietrzego . Jeżeli w gaźnikach są przepustnice podciśnieniowe to z ich membran już za wiele się nie zostało a bez tego jeździć nie będzie . Smae gaźniki moga być mechanicznie zmęczone , lewe powietrze może leciec przez osie i inne elementy ruchome , krućce gumowe tez moga być sparciałe .

Jezeli przed zimą motocykl jeździłl idealnie a teraz nie chce to tym bardziej zaczął bym od zapłonu , potem sprawdził kompletność gaźników , może jakiś o-ring wypadł z śruby która odkręciłeś .

Pisz do Piotra Dudka .

A śruby mieszanki biegu jałowego zazwyczaj odkręca się w zakresie 1 do 1,75 obrotu , może być więcej ale to rzadkość .

 

CB900F Bold Or ma zapłon tyrystorowy z przyspieszaczem mechanicznym odśrodkowym.

Gaźniki "idiotoodporne" podciśnieniowe ale bez gumowych membran - niezniszczalne.

moderator

Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc Koledzy sytuacja z moim motorkiem wróciła do normy :))))))chciałem podziękować Koledze Piotrowi Dudkowi ,jego wskazówki mi bardzo pomogły i silnik chodzi jak dawniej ,tak że mojego weterana mogę dalej ujeżdżać ,problem był w za bardzo powykręcanych dyszach i jednej brudnej świecy ,Pozdrawiam Kolegę Piotra i jeszcze raz dziękuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...