YBSA Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Witam.Panowie proszę o pomoc i doradztwo w wyborze motocykla. Interesuje mnie jakiś przecinak, w sumie to tylko i wyłącznie ;)Budżet jakim dysponuje to +/- 15.000PLN. Pojemność 600-1000ccm, ale wiadomo- im bliżej litra tym lepiej. Szperając między ulepami na Alledrogo wypatrzyłem sobie takie pozycje jak:Honda CBR RR/Fireblade;Yamaha R1/R6Suzuki GSX-r k5I w sumie to chyba tyle. Bardzo proszę o pomoc co będzie najlepszym wyborem. Oczywiście powyższa lista jest cały czas otwarta. Nie ukrywam że moim faworytem jest Yamaha, po protu w niebieskim kolorze urywa dupe!Korzystając z okazji chciałbym zapytać o taką rzecz: czy jest różnica w gabarytach motocykla między klasami 600 a 1000ccm? Mam 186cm wzrostu i np. moja wcześniejsza CBR F4 była dla mnie zwyczajnie za mała. Co rozumiecie przez takie pojęcie: "600-ka jest zdjęta prosto z toru"?Serdecznie pozdrawiam i czekam na jakąś pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Wybór jest b. prosty. Znajdź coś z tej listy w dobrym stanie i bierz. Nie nastawiaj się na konkretny model, bo będziesz szukał, wydawał kasę na jazdy po kolejnych sprzedawacach i oglądał klepane trupy. Co do gabarytów, to cudów bym się nie spodziewał po żadnej z tych maszyn. Motocykle sportowe to nie wygodne tapczany. Pojęcie 600-tka zdjęta prosto z toru mówi mi tylko - pojeżdżę dzisiaj, a jutro idę do kręgarza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YBSA Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Dzięki za odpowiedź. Pytam, bo słyszałem że np. Yamahy mają problem z wypadającymi biegami oraz do 10.000RPM są bardzo ospałe. Dlatego wolałbym jakąś konkret wskazówkę od bardziej doświadczonych katowników. Które moto lepiej się prowadzi, które jest mniej zawodne itp... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 A w kawach pęka rama. I co teraz? Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YBSA Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Nie kupuje, proste.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wic Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 w yamahach biegi i jeszcze odkrecały się nakrętki od zębatek zdawczych . Kawak już dawno poprawiła problem ram wiec bierz co ci najlepiej pasuje i w najlepszym stanie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YBSA Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 OK dzięki koledzy za odpowiedź. Proszę jeszcze o info czy duża jest różnica w gabarytach między R6 a R1? Wczoraj przymierzałem się do "jedynki" 2004r i gabarytowo jest jak ulał ale nie ukrywam że ze względu na charakterystykę silnika wolę agresywne 600. Tylko czy nie będzie to za małe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 jak f4 było małe to r6 tym bardziej, one są filigranowe... co za sens zamienić 600 na inna 600, dla samej zmiany?szukaj 3/4 litra gsx-r i bedziesz w niebie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
volumax Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Gabarytowo nie widzę różnicy miedzy R6 a R1. Wydaje mi sie nawet ze R1 jest minimalnie niższa od R6 ale moze to złudzenie było lub moze bardziej skrecona była. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Gabarytowo nie widzę różnicy miedzy R6 a R1. Wydaje mi sie nawet ze R1 jest minimalnie niższa od R6 ale moze to złudzenie było lub moze bardziej skrecona była. R6 (przynajmniej od 2006) ma chyba najwyżej ustawione siedzenie ze wszytkich sportów - więc porównując do R1 można mieć wrażenie "wyższego moto" :) Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.