meitras12 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 Witam :) Jestem w posiadaniu WSK 125 i chciałbym ją przerobić pod stunt. Jakie przeróbki powinienem zrobić poza stelażem i zębatką ?. Potrzebuję również krótszego wydechu. Jaki by podpasował ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 "profesjonaliści" zrezygnowali z wydechów, ale mają handbreak z tyłu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 18 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 W takim razie gdzie mógłbym dostać oryginalny wydech od WSK 125 ?. Bo na allegro są same nowe praktycznie bo 100 wzwyż. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
świezy Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 (edytowane) W takim razie gdzie mógłbym dostać oryginalny wydech od WSK 125 ?. Bo na allegro są same nowe praktycznie bo 100 wzwyż.ja osobiscie polecam popatrzec na zlomach do wsk to akurat tam jest troche czesci czasem to caly moto by zlozyl ;) Wysyłane z mojego GT-S5830 za pomocą Tapatalk 2 Edytowane 18 Czerwca 2012 przez świezy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2012 (edytowane) Angyal Zoltan z Węgier lata na WSCe(na niej zaczynal i posiada po dziś dzień),ma nawet manetkę gazu w podnóżkach ;-) Edytowane 18 Czerwca 2012 przez Pozytywnie Zakrecony Wariat Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 A czy istnieje konieczność montowania jakichś crash-padów ?. osłon na silnik ?. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
math1982 Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 No jak się w...... to sam stwierdzisz :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 25 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Mam jeszcze jedno pytanie. Ile orginalnie WSK 125 ma zębów na zębatce zdawczej a ile z tyłu.?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamin Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 Z przodu oryginał to na pewno 13, z tyłu chyba 42 ale nie jestem pewien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 W B3 tył 43zęby. Przód tak jak wyżej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 co myslicie o zmianie zębatki na taką : http://allegro.pl/hit-nowa-zebatka-tyl-wsk-125-55z-55-zeby-i2401190733.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Swego czasu jak szrotteam miał forum, to jeden powiedział że na zębatce 55z wyciskał WSK 70km/h. Ile w tym prawdy nie wiem. ;] Na gumę powinna iść lżej. Co do jakości tych zębatek to niestety nic nie mogę powiedzieć, poza tym że kiedyś były droższe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meitras12 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 A tak wgl. to tu jest link do filmiku z WSK-ą :)http://www.youtube.com/watch?v=eRCzFfygU0Y Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Żurek Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Miałem taką samą tylko rok starszą. I jeśli chcesz o właśnie tą WSK z filmiku przerabiać na stuntpsa, to ja znów doświadczam... jednak nie skończę zdania. Jeśli to zrobisz, żadnych normalnych pieniędzy potem za nią nie dostaniesz, będzie sie nadawać jedynie na złom. W chwili obecnej radze jej nie ruszać, poza ustawieniem obrotów jałowych bo są stanowczo za wysokie. Chcesz coś do stuntu, to kup padlinę i ją wykańczaj. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart3q Opublikowano 29 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2012 Popieram przedmówcę. Wski teraz nabierają wartości, szkoda niszczyć klasyka, lepiej za tą kasę jakąś padniętą japonię kupić i ją dorzynać. Cytuj http://www.apanonar.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.