Nitol Opublikowano 20 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 nie mogę odkrecić dekla bo VT 750 z jedne jak i z drugiej strony wszystko pracuje w oleju - tak sprzęgło jak i prądnica z drugiej strony. Jedyne wyjście to taki pod przewody WN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 A na deklu od strony impulsatora jest korek? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitol Opublikowano 20 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 jest - jeden od znaków do ustawiania zaworów a drugi od kręcenia wałem. Tylko, że na tym ze znakami jest kilka znaków (NACIĘĆ NA KOLE) i to może mylić odczyty... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 FT i RT, czy jeszcze jakieś? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitol Opublikowano 20 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 jeszcze 2 x dwie kreski koło siebie oraz samo F i samo T. Odświeżę jeszcze pytanko - czy takie objawy mogą świadczyć o zbyt niskim stanie paliwa w komorach pływakowych? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Moim zdaniem tak.Bo przez rurkę,która jest na podobnej wysokości co dysza główna zasysane jest paliwo z komory pływakowej do kanału odpowiadającemu za ssanie.Ale zbyt niski poziom paliwa objawiałby się podczas jazdy.Zauważyłeś coś niepokojącego ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitol Opublikowano 20 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 od czasu do czasu w momencie przegazówek (międzygazów) przy redukcji biegów lubi sie przydławić i lekko strzelić w puszkę filtra.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Zalecam sprawdzić luzy zaworowe mimo wiosennego serwisu zanim napiszesz kolejną bzdurę proponuję zapoznanie się z konstrukcją tego silnikamoderator Zalecam sprawdzić luzy zaworowe mimo wiosennego serwisu zanim napiszesz kolejną bzdurę proponuję zapoznanie się z konstrukcją tego silnikamoderator Zapewne chodzi p.moderatorowi o "kasowatory"?Czy ich zużycie nie będzie skutkowało luzem zaworowym? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitol Opublikowano 21 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 luzy zaworowe posprawdzane. U mnie są jeszcze tradycyjne - bez kasowatorów - regulacja śrubką. Luzy są ustawione - ostatnio sprawdzałem poprawność luzów - jest zgodnie z manualem 0,15 ssące, 0,20 wydechowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.