papcio22 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 (edytowane) witam.posiadam husaberga FE 400 e rok 2002moto po ostatniej jezdzie zaczeło się dławić i strzelać w rure. okazało się że pusił oring na pompie wody i poszła uszczelka pod głowicą. obydwie rzeczy został zrobione, dodam ze zawory zostały wyregulowane tak jak trzeba, jest nowy tłok nowe zawory ssące oraz nowy łańcuszek rozrządu, i teraz nie wiem co się dzieje bo dalej jest to samo na niskich obrotach dobrze chodzi a na wysokich go dławi dodam także ze mam gażnik DELLORTO podobno jest ciężki do wyregulowania czy to prawda?pozdr Edytowane 14 Czerwca 2012 przez papcio22 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 (edytowane) witam.posiadam husaberga FE 400 e rok 2002moto po ostatniej jezdzie zaczeło się dławić i strzelać w rure. okazało się że pusił oring na pompie wody i poszła uszczelka pod głowicą. obydwie rzeczy został zrobione, dodam ze zawory zostały wyregulowane tak jak trzeba, jest nowy tłok nowe zawory ssące oraz nowy łańcuszek rozrządu, i teraz nie wiem co się dzieje bo dalej jest to samo na niskich obrotach dobrze chodzi a na wysokich go dławi dodam także ze mam gażnik DELLORTO podobno jest ciężki do wyregulowania czy to prawda?pozdrPrawda ten gaźnik to niezły przypał, ale... da się go wyrególować. Jak z dopływem paliwa? Leci bezproblemowo do gaźnika? Gaźnik był czyszczony? Ustawiony poziom paliwa? Filtr powietrza czysty? Za obroty od 1/4 do 3/4 odpowiada iglica, a za 3/4 > max dysza główna, więc ewentualnie tam możesz szukać przyczyny. Jaki kolor ma świeca? Jak wygląda po takim pałowaniu na wysokich obrotach? Edytowane 14 Czerwca 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papcio22 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 tak był czyszczony, no niby ustawiony raczej gażnik jest rezlegulowany nie umiem go ustawić, filtr czysty nasączony olejem, świeca ma kolor czarny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Opuść oglice o ząbek w dół , pojeździj z 20 minut i sprawdź jak wtedy świeca wygląda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papcio22 Opublikowano 17 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 tak robilem i taka sama świeca;/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2012 Ten gaźnik był rozbierany? Może jakies nieszczelności masz między gaźnikiem a cylindrem? Świece wymien profilktycznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papcio22 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 no byl i jest wszystko ok. wszystko ok.ale teraz wychodiz na to ze jest cos z elektryką bo jak zmienilem pozycje cewek w deklu koło koła zamochowego to mu sie poprawiło.czy to moduł albo przebicie na kablach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Nikt Ci tego nie wywróży przez internet. O ile elektryke możesz sprawdzić , tzn cewki ładujące i cewke WN czy tam kabel, to moduł zostaje Ci tylko przełożyć z innego moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
papcio22 Opublikowano 24 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2012 jest już ok. tylko teraz dymi dosyć mocno i ubywa olej;/ pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.