Vector Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Witam Problem dotyczy Hondy Hornet z 2009 i przebiegu równych 5 tysięcy. Moto z polskiego salonu, bezwypadkowe. Więc tak, wczoraj po pałowaniu, pojawił się śmierdzący dym, który wydobywał się spod osłony zębatki zdawczej. Dodatkowo pojawił się problem z zapinaniem dwójki przy normalnym przejściu z jedynki. Nie chce wskoczyć. A jak się wbije mocniej to jest pie*donięcie i nie naturalny zgrzyt :icon_rolleyes: Wchodzi w grę awaria skrzyni? Dzisiaj będę w nim wymieniał olej i sprawdzę, ściągnę tą osłonę, ale gdzie tam może się pojawiać dym!? :icon_eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Może łożysko na wałku zdawczym się posypało, zaczęło się grzać i poszedł dym?Ściągaj osłonę i badaj. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 24 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2012 Jeśli miałbyś rację, to jakiś kat obługiwał ten motocykl. :blink: Bo to łożysko można załatwić przez bezmyślne, zbyt mocne naciąganie łańcucha napędowego.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 Ale tam nie ma nic innego co mogłoby dawać takie objawy. Łożysko stoi, wałek się kręci, gotuje łożysko, temperatura gotuje brud i smar w przedziale zębatki i powstaje dym. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 25 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 A co w takim bądź razie ze skrzynią? Wczoraj wymieniłem olej, który wyglądał dosłownie jak woda. Nie wiem co to było, maszyna miała tylko jedną wymianę oleju po tysiącu w serwisie Hondy, ale generalnie horror. Zalałem 300V, trochę pośmigałem, głównie 1 i 2 i ani razu nic się nie blokowało... Co do osłony, wszystko jest w porządku... Żadnych śladów luzów na zdawczej... Dym już wczoraj nie leciał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.