Skocz do zawartości

BMW R1200ST do turystyki czy może inny??


Rekomendowane odpowiedzi

Przez okres posiadania "s" ki miałeś z nią jakieś problemy? Ile km przejechałeś tym moto i jak ogólnie oceniasz ten motocykl?

To jest chyba ta sama konstrukcja co 1200 r czy różnią się czymś?

 

Właśnie rozmawiałem z drugą połową i raczej nie byłoby problemu ze nagięciem budżetu. Musielibyśmy się przymierzyć do tego moto razem i sprawdzić czy siedzenie pasażerki w 1200r zostanie pozytywnie ocenione( partnerka 182cm wzrostu także potrzebne miejsce na nogi).

 

Na razie przymierzaliśmy się do bandita w wersji gt który zrobił dobre wrażenie. Ja choruje na BMW od dawien dawna, ze względów finansowych nie miałem szans na jego posiadanie. Kupić teraz coś co po roku będę chciał zmienić też mija się z celem, chce bezproblemowy motor na kilka sezonów . Muszę wszystko 3 razy dobrze przemyśleć, poczytać opinię użytkowników i rozważyć za i przeciw. Założyliśmy że kupimy moto do końca czerwca, chcemy mieć miesiąc czasu żeby się wjeździe przed podróżą.

Edytowane przez Dariusz Z
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez okres posiadania "s" ki miałeś z nią jakieś problemy? Ile km przejechałeś tym moto i jak ogólnie oceniasz ten motocykl?

To jest chyba ta sama konstrukcja co 1200 r czy różnią się czymś?

.

 

R to golas, ma nieconne przelozenie, jest bardziej zrywny ale tez wolniejszy.

 

Mialem dwie " S " ki. Pierwsza dwa lata z ktora walczylem, niepomagalo nic( gasla na luzie lub wcisnietym sprzegle ). , oddalem po przejechaniu 17 000 km w rozliczeniu i wzialem ten sam model po liftingu - zero problemow. Najsmieszniejsze, sprzedawca twierdzil, ze po przegladziew BMW Niederlassung Bremen problem zniknol.

1300 n

W zeszlym tygodniu mi ja ukradli, mialem przejechane 20 060 km - jak juz wspomnialem zadnych problemow, no moze poza jednym, opony relatywnie szybko sie konczyly :icon_mrgreen:

 

Co do oceny motocykla.

 

Juz przed zakupem modelu poliftingowego ztastanawialem sie co kupic, nie bylo zadnej alternatywy wiec kupilem to samo. Najgorsze jest to, ze obecnie po 5 ciu latach stoje przed tym samym problemem, dalej nie widze alternatywy, co gorsza model 1200 nie jest juz produkowany a 1300 mi nietety jakos nie lezy.

 

Na dzien dzisiejszy jestem w pelnej kropce, moze na przyszly sezon wyjdzie cos zupelnie innego ( w co wapie ).

 

Radze Ci karnij sie i wersja R i wersja S a intuicja sama Ci dopomoze.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Że sie wtrące w rozmowe kolegów odnośnie spalania, ...stety Beemki zwłaszcza młode konstrukcje są dość oszczędne w zapotrzebowaniu na paliwo, ja latam K1300S, nawinąłem w tym sezonie 4 tys km od nowego, w większości w koło komina gdzie nieraz pogonie ją pod 2 paczki i jeśli wierzyć komputerowi to pokazuje mi średnie spalanie na poziomie 6,3 l w trasie zszedł mi do 5,4l - prędkosci do 150. Jeszcze lepiej pod tym wzgledem wypada F800ST mojej pani ;), a czasem umie i lubi poodkręcać komp pokazuje średnie- 4,7 l/100. Jeśli chcecie polatać troszke turystycznie radziłbym iść w S-ke, lepiej chroni przed wiatrem.

 

KS-Rider pisałeś wcześniej o kufrach tekstylnych, przymierzam sie do zakupu dla S-ki ale dotąd myslałem o fabrycznych bmw, jak oceniasz te tekstylne i jak sie sprawdzaja w użytkowaniu i podróżowaniu przy większych prędkościach ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radze Ci karnij sie i wersja R i wersja S a intuicja sama Ci dopomoze.

 

Chyba tak zrobię, pojadę do dilera u którego stoi kilka motocykli które mnie interesuję, będzie łatwiej zdecydować.

Każdy ma inne upodobania i nie da się wszystkiego opisać w słowach, trzeba spróbować :)

 

Biorąc pod uwagę wygląd bardziej pasuje mi 1200r ale raczej należę do osób ceniących wygodę więc kierowałbym się w stronę wersji z plastikami. Ewentualni jakieś akcesoryjne plastiki do 1200r, o ile takowe istnieją.

 

Ks-rider

 

Jak oceniasz tylną kanapę dla pasażera, zdarzało ci się pojechać gdzieś dalej z pasażerem?? Jakie były wrażenia po przejechaniu kilku godzin na tylnym siedzeniu?

Edytowane przez Dariusz Z
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba tak zrobię, pojadę do dilera u którego stoi kilka motocykli które mnie interesuję, będzie łatwiej zdecydować.

Każdy ma inne upodobania i nie da się wszystkiego opisać w słowach, trzeba spróbować :)

 

Biorąc pod uwagę wygląd bardziej pasuje mi 1200r, należę do osób raczej ceniących wygodę więc bardziej kierowałbym się w stronę wersji z plastikami.

 

Ks-rider

 

Jak oceniasz tylną kanapę dla pasażera, zdarzało ci się pojechać gdzieś dalej z pasażerem?? Jakie były wrażenia po przejechaniu kilku godzin na tylnym siedzeniu?

 

Kolego jak już sie przejedziesz to witamy w klubie :) co do eRki to to wyglada moze i faktycznie lepiej i napewno wiecej jest ich dostepnych na rynku wtórnym ale przy większych prędkościach (a tym nie da sie pomału jeździć) ponaciąga Ci nadgarstki i klata będzie robić za żagiel :) Co do kanapy, po kilku godzinach jazdy dupa bedzie boleć na każdym sprzęcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

KS-Rider pisałeś wcześniej o kufrach tekstylnych, przymierzam sie do zakupu dla S-ki ale dotąd myslałem o fabrycznych bmw, jak oceniasz te tekstylne i jak sie sprawdzaja w użytkowaniu i podróżowaniu przy większych prędkościach ??

 

Rynek akcesoryjny oferuje sporo systemow toreb i sakw, musisz troche poszperac po necie, napewno cos dla siebie znajdziesz. Na bak Bagster oferuje calkiem fajne torby.

 

Jak sie zachowuja przy pewnych predkosciach, hmmmm, nie powiem bo nie testowalem wszystko zalezy od ich wielkosci i szerokosci. sprawdz OXford'a

 

 

Ks-rider

 

Jak oceniasz tylną kanapę dla pasażera, zdarzało ci się pojechać gdzieś dalej z pasażerem?? Jakie były wrażenia po przejechaniu kilku godzin na tylnym siedzeniu?

 

Moja socja nie ma 184 cm wzrostu, wiec niema problemow, tak jak mowilem, przymierzcie sie do sprzeciora, wazne jest abyscie nie brali nic trarszego niz '07

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o spalanie u mnie w K, to jest podobnie jak u KS-Ridera. Na autostradzie przy predkosciach 160-180 okolo 7l. Na normalnych drogach we 2ke z kuframi przy przelotowych ok 120-140 spalanie okolo 6l/100 km.To wyniki z komputera, ale kilka razy sprawdzilem I mniej wiecej pokrywaja sie z rzeczywistoscia.

Odnosnie kufrow oryginalnych to wg mnie sa calkiem pakowne a do tego ich zaleta jest regulacja pojemnosci. Masz malo bagazu to je zwezasz I latwiej sie przeciskac w korkach.

 

Pozdr.

F.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Wątpliwości rozwiane, motocykl zakupiony.

Wybór padł na Suzuki Bandit 1250 wersja GT z 2008 roku.

BMW serii K niestety nie mogłem znaleźć w moim przedziale cenowym z kuframi.

 

Jestem zadowolony z wyboru, ogromnym atutem jest super elastyczny silnik bandita.

 

Dziękuje wszystkim za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...