LORD VADER Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Sprawdzałem bo moto ma automatyczne załączane światła do jazdy dziennej wiec było obciążenie i ładowanie okMasz uszkodzony akumulator lub podłączenia . Twój kolega tez prawdopodobnie ma uszkodzony akumulator i ci go pożyczył . Co znaczy że ładowanie jest "ok" ? Przekłada się to na jakies napięcia ? Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobi0909 Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 (edytowane) Na trzech aku to samo ? ? ? troche mi się nie chce wierzyć ładowanie już mówie jak wykazał miernik. Przy rozruchu 10.85 v następnie 13,80 a powyżej 4,5 tyś obr ponad 14 . myśle zrobć to co doradza kolegaSamotnyWILK. Swiece i rozrusznik bo czuje ze za duzy opor jest jak sie rozgrzeje.... Edytowane 12 Maja 2012 przez bobi0909 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Na trzech aku to samo ? ? ? troche mi się nie chce wierzyć ładowanie już mówie jak wykazał miernik. Przy rozruchu 10.85 v następnie 13,80 a powyżej 4,5 tyś obr ponad 14 . myśle zrobć to co doradza kolegaSamotnyWILK. Swiece i rozrusznik bo czuje ze za duzy opor jest jak sie rozgrzeje.... Ładowanie jakie masz sprawdza się przy 5000 rpm,jak będzie więcej niż 14,4V to masz walnięty regulator.Podstawa w moto to dobry akumulator,sprawdz jeszcze raz czy oby napewno jest on dobry.Tak jak napisałem wymień świece bo to one mogą być przyczyną,polecam Denso bo jest mniejsze prawdobodobieństwo ,że kupisz chińską podróbe jak to jest w przypadku NGK. Sprawdz rozrusznik,rozkręć go,może szczotki sie kończą,i sprawdz połaczenia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobi0909 Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Ładowanie jakie masz sprawdza się przy 5000 rpm,jak będzie więcej niż 14,4V to masz walnięty regulator.Podstawa w moto to dobry akumulator,sprawdz jeszcze raz czy oby napewno jest on dobry.Tak jak napisałem wymień świece bo to one mogą być przyczyną,polecam Denso bo jest mniejsze prawdobodobieństwo ,że kupisz chińską podróbe jak to jest w przypadku NGK. Sprawdz rozrusznik,rozkręć go,może szczotki sie kończą,i sprawdz połaczenia .Dzieki Kolego własnie tak zrobie :-) POzdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.