Tomcat Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Witam.Panowie na załączonym zdjęciu dodałem iglice z gaznika keihin kawasaki zx 10 tomcat.Kupiłem motocykl pod koniec zeszłego sezonu.Ma założony przelotowy tłumik microna i filtr powietrza kn.Powiem tak motocykl jeżdzi,jest to wersja z niemiec podejrzewam,że zdławiona,do moto ma org.książkę serwisową.Poprzedni właściciel według mnie nie dostroił gażników. Po wykręceniu świec elektrody są bałe czyli za uboga mieszanka,zauważyłem również,że kolanka wydechowe robią się po chwili czerwone,może to wynik zubożonej mieszanki podejżewam,chyba,że się mylę.Dysza paliwowa 118,dla porównania zzr 600 ma 135 i niższe iglice dwie krótsze na zewnątrz i 2 dłuższe wewnątrz.Te moje są dłższe i podfrezowane,zwęzone 1 cm na końcówce.Zaś rozpylacz ma mniejszy wlot wewnątrz i większe otwory boczne,a te z drugiego gażnika keihin przy dyszy 135,mają większą średnicę otworu wewnętrznego i mniejsze dziurki boczne rozpylacza.Mając w zapasie te drugie gażniki zrobiłbym przekładkę owych częsci i stwierdził czy się polepszyło czy wręcz odwrotnie.Dodam jeszcze,że sprężyny dociskające membrany maja mniej zwoi,i są przez to twardsze.Czy jest to wersja skastrowana na rynek niemiecki.Pozdrawiam i serdeczne dzięki za odpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 A jakiego rozmiaru masz dysze wolnych obrotów ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcat Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Dysze wolnych obrotów 35.Kurcze czy te iglice które przedstawiłem na zdjęciu stosowano do wersji zdławionych?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Wymień dysze wolnych obrotów i dyszę główną na większy rozmiar (np o 5 jednostek) i zobacz co się będzie działo.Wymiana filtra o mniejszych oporach i tłumika przelotowego bez ingerencji w gaźniki to mało zadowalający "tuning" Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Jak masz za ubogo to iglica w góre az będzie dobrze . Albo kup listwe od innej dychy - nie blokowanej . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomcat Opublikowano 4 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Kurcze u nie jest rozpylacz pal.gdzie ma mniejszy wlot o wieksze otwory boczne,a jak bym zastosował ten od zzr gdzie tam jest otwór wiekszy i mniejsze otwory boczne i ciekawe jak by sie to miało do wyżej ustawionych iglic i ustawieniu pływaków z 13 w.serwisówki na 11mm i dysze pal.większą plus tę od wolnych obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Kurcze u nie jest rozpylacz pal.gdzie ma mniejszy wlot o wieksze otwory boczne,a jak bym zastosował ten od zzr gdzie tam jest otwór wiekszy i mniejsze otwory boczne i ciekawe jak by sie to miało do wyżej ustawionych iglic i ustawieniu pływaków z 13 w.serwisówki na 11mm i dysze pal.większą plus tę od wolnych obrotów. Kombinuj,może do czegoś dojdziesz.Pochwal się później,co zauważyłeś prócz zwiększonego spalania Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.