Skocz do zawartości

Nieszczelny Simmering pod Alternatorem ??


Gość Rysiek24
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

witam ma mproblema eta juz od miesiaca nie pali na poczatku winilem uklad zaplonowy zmienilem modul zaplonowy polutowalem pozadnie kable impulsatora bo byly pouszkadzane kiedys i ktos je lutowal ale badziewnie wiec ja to zrobilem na glancus ale moto dalej ani mru mru chociaz po polutowaniou kabli to bylo w czwartek moto odpalil i pochodzil troszke nietety przerywal a teraz wcale nie pali iskra jest oki wyrazna biala i w punkcie sprawdzilem paliwo i czy doplyw powietrza jest drozny wszystko jest ok zostaja mi w sumie 3 elementy kanaly ssace w cylindze czy mogly sie zapchac ?? simmering pod alternatorem co moglo by sie dziac gdyby byl nie szczelny ?? impulsator ale iskra jest zawsze i wyrazna wiec nie jestem pewnien czy on moze miec cos wspolnego :evil: tak wiec prosze glownie o wyjasnienie z simmeringiem

 

dzieki pozdrawiam[/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej jechalem kiedys na zlot motocykli brata etz' odkąd ją kupil jakos dziwnie przerywała na wysokich obrotach ale nie wiedzialem co to jest i dopiero jak mi sie zatrzymala 200 km od domciu to doszedlem co jest... poprostu gostek od ktorego kopilismy gadzine nie zalozyl zabezpieczenia ( hehe fajnie brzmi ) na zimera od strony prądnicy z czasem wirnik wytarl go i silnik lapal lewe powietrze... nie bylo szans zapalic motocykla po wymianie zimera zapalil od pierwszego :mrgreen: sciagnij wirnik alternatora i zobacz co i jak, w razie potrzeby zimer kosztuje kilka zlotych a wymienisz go bez rozbierania silnika pozdrawiam hej :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzieki wiem jak wymienic silnik znam na pamiec :evil: a wiec przekonales mnie w twierdzeniu z simmeringiem to w Pn pokombinuje rano skocze po simmering i zmienie chama chociaz jest nowy bo ok 200 km po remoncie skrzyni :(

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety zalozylem nowego simera po alternatorem a moto dalej nie pali odezwalo sie pyrknieciem pare razy i na tym koniec juz nie wiem co jest grane moze to ten je**ny impulsator ale na oko wszystko dziala iskra jest i jak przyspieszam magnes to iskra jes szybsza szlak mnie juz trafia oddam grata na zlom i dam sobie spokuj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak pokopiesz ja troche i wykrecisz swiece to jest zalana czy nie ?

jezeli jest to cos jest z iskra sprawdz swiece, fajke przewud wysokiego napiecia i cewke no i jeszcze oczywiscie ustawienie zapłonu. Natomiast jezeli swieca jest sucha to znaczy ze paliwo niedochodzi musisz sprawdzic gaznik i czy nie ciagnie lewego powietrza.

 

Mozesz jeszcze wlac przez swiece troszke paliwa i sprawdzic czy odpali.

 

pozdro @

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wszystko to co opisujuesz bylo juz sprawdzane jak pokopie to sie zalewa az z kolanka paliwo leci jak sprawdzic bez zdejmowania cylindra czy sa drozne kanaly w garczku ??

wlalem przez swiece troszke paliwka ale wylecialo kolankiem ale to juz bylo sprawdzane wiele razy i tak nic nie dawalo i tak nie zamruczy czasem za ktorym kopem cos tam pyrknie ale nic wiecej

:evil: :( :clap: :D :D :D :evil: :( :D :D :( :D :D :D :D :D :D :D :D :D :evil: :twisted: ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak ja zalewa to kanały sa drozne zreszta by musiało homika wciagnac zeby kanały ci zadkało. to jest cos zapłonem moze rzeczywiscie impulsator jak stwierdziłes ze był juz wczesniej lutowany. Jezeli paliwo dochodzi a jak sprawdzasz czy jest iskra i okazuje sie ze jest to nie ma siły motor musi odpalic no cyba ze po wkreceniu swiecy w głowice iskra znika.

 

dobrze by było jak bys rozkrecił silnik za pomoca np silnika elektrycznego i sprawdz w tedy czy iskra jest cały czas. Tylko niezapomnij w fajce zawsze musi byc swieca i musi dotykac masy (swieca) bo jak ten wrunek nie bedzie spełniony a bedziesz kopał w starter to zozpier.. ci moduł.

 

pozdro @

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet jezeli by sie dostał to i tak nie zadkał by całego okna to jest niemozliwe to by musiało byc naprawde cos duzego. Ja bym na twoim miejscu przeszedł na układ klasyczny na samym poczadku, teraz jak kumiłes moduł to juz droga powrotna jest zamknieta musisz dale walic kase. Zucze ci abys w koncu znalazł ta usterke i mugł sie cieszyc jazda, aha i oby kupno tego impulsatora było ostatnia zecza ktura włozyłes w mz conajmiej na pare lat.

 

pozdro @

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...