Gość Rysiek24 Opublikowano 19 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 witam ma mproblema eta juz od miesiaca nie pali na poczatku winilem uklad zaplonowy zmienilem modul zaplonowy polutowalem pozadnie kable impulsatora bo byly pouszkadzane kiedys i ktos je lutowal ale badziewnie wiec ja to zrobilem na glancus ale moto dalej ani mru mru chociaz po polutowaniou kabli to bylo w czwartek moto odpalil i pochodzil troszke nietety przerywal a teraz wcale nie pali iskra jest oki wyrazna biala i w punkcie sprawdzilem paliwo i czy doplyw powietrza jest drozny wszystko jest ok zostaja mi w sumie 3 elementy kanaly ssace w cylindze czy mogly sie zapchac ?? simmering pod alternatorem co moglo by sie dziac gdyby byl nie szczelny ?? impulsator ale iskra jest zawsze i wyrazna wiec nie jestem pewnien czy on moze miec cos wspolnego :evil: tak wiec prosze glownie o wyjasnienie z simmeringiem dzieki pozdrawiam[/b] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dima Opublikowano 19 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 hej jechalem kiedys na zlot motocykli brata etz' odkąd ją kupil jakos dziwnie przerywała na wysokich obrotach ale nie wiedzialem co to jest i dopiero jak mi sie zatrzymala 200 km od domciu to doszedlem co jest... poprostu gostek od ktorego kopilismy gadzine nie zalozyl zabezpieczenia ( hehe fajnie brzmi ) na zimera od strony prądnicy z czasem wirnik wytarl go i silnik lapal lewe powietrze... nie bylo szans zapalic motocykla po wymianie zimera zapalil od pierwszego :mrgreen: sciagnij wirnik alternatora i zobacz co i jak, w razie potrzeby zimer kosztuje kilka zlotych a wymienisz go bez rozbierania silnika pozdrawiam hej :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 19 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 ok dzieki wiem jak wymienic silnik znam na pamiec :evil: a wiec przekonales mnie w twierdzeniu z simmeringiem to w Pn pokombinuje rano skocze po simmering i zmienie chama chociaz jest nowy bo ok 200 km po remoncie skrzyni :( pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 19 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 jak tak szybko zdech to znaczy ze nieposmarowałes go olejem przed załozeniem pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 19 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 hm mozliwe nie daje glowy ze to zrobilem :(teraz napewno zasmaruje :evil: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 19 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 jak tak szybko zdech to znaczy ze nieposmarowałes go olejem przed załozeniemWitam! To akurat nie ma wplywu na zuzycie simmeringu, przeciez jak silnik chodzi to simmering ten jest smarowany olejem z mieszanki. pozdr.Luk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dima Opublikowano 20 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2004 z tego co wiem zimera smaruje sie tylko aby sie nie podwiną w czasie zakładania.... pozdrawiam :mrgreen: coccodrillo :mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 20 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2004 Podczas zakładania i podczas pierwszych minut pracy potrzebny jest olej on napewno niezaszkodzi. Mieszanka odrazu nie dojdzie do tego simmeringa i w tym czasie pracuje na sucho i to napewno na niego niema dobrego wpływu. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 21 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2004 niestety zalozylem nowego simera po alternatorem a moto dalej nie pali odezwalo sie pyrknieciem pare razy i na tym koniec juz nie wiem co jest grane moze to ten je**ny impulsator ale na oko wszystko dziala iskra jest i jak przyspieszam magnes to iskra jes szybsza szlak mnie juz trafia oddam grata na zlom i dam sobie spokuj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 21 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2004 A jak pokopiesz ja troche i wykrecisz swiece to jest zalana czy nie ?jezeli jest to cos jest z iskra sprawdz swiece, fajke przewud wysokiego napiecia i cewke no i jeszcze oczywiscie ustawienie zapłonu. Natomiast jezeli swieca jest sucha to znaczy ze paliwo niedochodzi musisz sprawdzic gaznik i czy nie ciagnie lewego powietrza. Mozesz jeszcze wlac przez swiece troszke paliwa i sprawdzic czy odpali. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 21 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2004 wszystko to co opisujuesz bylo juz sprawdzane jak pokopie to sie zalewa az z kolanka paliwo leci jak sprawdzic bez zdejmowania cylindra czy sa drozne kanaly w garczku ??wlalem przez swiece troszke paliwka ale wylecialo kolankiem ale to juz bylo sprawdzane wiele razy i tak nic nie dawalo i tak nie zamruczy czasem za ktorym kopem cos tam pyrknie ale nic wiecej :evil: :( :clap: :D :D :D :evil: :( :D :D :( :D :D :D :D :D :D :D :D :D :evil: :twisted: ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 21 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2004 jak ja zalewa to kanały sa drozne zreszta by musiało homika wciagnac zeby kanały ci zadkało. to jest cos zapłonem moze rzeczywiscie impulsator jak stwierdziłes ze był juz wczesniej lutowany. Jezeli paliwo dochodzi a jak sprawdzasz czy jest iskra i okazuje sie ze jest to nie ma siły motor musi odpalic no cyba ze po wkreceniu swiecy w głowice iskra znika. dobrze by było jak bys rozkrecił silnik za pomoca np silnika elektrycznego i sprawdz w tedy czy iskra jest cały czas. Tylko niezapomnij w fajce zawsze musi byc swieca i musi dotykac masy (swieca) bo jak ten wrunek nie bedzie spełniony a bedziesz kopał w starter to zozpier.. ci moduł. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 21 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2004 hm w piatek powinienem miec impulsator zobaczymy co z tego wyjdzie a z kanalami to chodzi mi o sylikon czy gdzies sie nie dostal bo cylinder do karterow przylepialem sylikonem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 21 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2004 nawet jezeli by sie dostał to i tak nie zadkał by całego okna to jest niemozliwe to by musiało byc naprawde cos duzego. Ja bym na twoim miejscu przeszedł na układ klasyczny na samym poczadku, teraz jak kumiłes moduł to juz droga powrotna jest zamknieta musisz dale walic kase. Zucze ci abys w koncu znalazł ta usterke i mugł sie cieszyc jazda, aha i oby kupno tego impulsatora było ostatnia zecza ktura włozyłes w mz conajmiej na pare lat. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 22 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2004 dzieki za zyczzonka ja mam taka nadzieje ze za jakis niedlugi czas wsiade na cos DUZEGO :evil: a i nawzajem :( pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.