T.R.Mały Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Witam mam problem ze swoją Hondą, na wczorajszym zlocie po dojechaniu na miejsce przepalił mi się główny bezpiecznik, nie wiem czemu był wsadzony 15A jak powinien być 30A ale mniejsza o to, stało się to podczas zatrzymania motocykla przy parkowaniu, skręcona kierownica na maxa w lewo oraz wciśnięty przedni hamulec. Po wymianie tez na 15A bo innego nie miałem wszystko było ok, całą drogę po zlocie do domu nic sie nie działo. Dopiero przed garażem znowu się przepalił, i znowu przy skręconej w lewo kierownicy i wciśniętym hamulcu przednim ... Nie wiem gdzie szukać przyczyny, czy w tym że za słaby mam bezpiecznik, bo niby ma być 30A, czy jest gdzieś zwarcie, niedawno robiłem z kolega elektrykiem nowe końcówki wiązek pod czachą, z izolacją, kostkami itd, już na gotowe bez fuszerki, i było wszystko ok, a tu dzisiaj taka niespodzianka ... nie wiem czy to ważne ale dzień wcześniej byłem u mechanika na wymianie łożyska główki ramy, i nie wiem czy przypadkiem on mi czegoś nie sknocił jak wszystko składał do kupy. Co myślicie ?? gdzie szukać przyczyny ??Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Wstaw 30A i zobacz co będzie się działo- 15A a 30A to spora różnica. Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodynamo Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Witamprzyszczypnięta izolacja? .. nie ma przypadku dwa razy taka sama sytuacja kierownica w lewo i stop . //// ! http://motocdi.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T.R.Mały Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 dzięki za odpowiedzi, dzisiaj bede z tym walczył.Pozdrawiam ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T.R.Mały Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 po oględzinach wyszło że to luźny (wypięty) kabel z zasilania klaksonu robił zwarcie, wymieniłem bezpiecznik na 30a, inaczej rozwiązałem umiejscowienie klaksonu i zobaczymy jak będzie. narazie jest OK. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi