Gość dr.Big Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 W skrócie, często są problemy z silnikami- olej warto sprawdzać nawet co 200 km, bo lubią sobie żłopnąć, dotyczy to zarówno wersji 250 jaki 400 ccm. A o używany silnik do tach wersji ciężko, duży popyt ;) ... Dodatkowo wersje K1 miały słabą sprężynę tylną, w dwie osoby "wlecze" prawie tyłkiem po ziemi... Wystarczy przejrzeć fora stricte skuterowe :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frodulec Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 @Joyster pozwolę sobie wtrącić, że możesz jeszcze zdążyć ze zrobieniem prawka na A. To co jest napisane na wszelakich portalach informacyjnych o zawieszeniu egzaminów to totalna bzdura. Sam będę niedługo zdawał :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Geni Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Słuchaj się dr.Big-a - to gość, co wie o czym pisze ;) . Burgman 250 to zakażenie, które omijaj z daleka. Pod obciążeniem potrafią wyżłopać olej, a tego w tych silnikach jest niewiele. W efekcie silnik staje dęba, korby bokiem wychodzą i gruz zostaje na asfalcie. Dlatego na rynku wtórnym silników do tych sprzętów jest bardzo mało, a częsci konieczne do remontu są w Suzuki drogie, jak diabli. W klasie 250 oprócz Yamahy YP250, która rzeczywiście wydaje się najrozsądniejszym wyborem, w niedużych pieniążkach powinieneś dostać też całkiem niezłą i długowieczną Hondę Foresight. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 (edytowane) W skrócie, często są problemy z silnikami- olej warto sprawdzać nawet co 200 km, bo lubią sobie żłopnąć, dotyczy to zarówno wersji 250 jaki 400 ccm. A o używany silnik do tach wersji ciężko, duży popyt ;) ... Dodatkowo wersje K1 miały słabą sprężynę tylną, w dwie osoby "wlecze" prawie tyłkiem po ziemi... Wystarczy przejrzeć fora stricte skuterowe :) . no jak jeździłem to przeglądałem fora ale powiem Ci że ja problemów żadnych nie miałem, nic w nim nie wymieniałem oprócz kilku nieistotnych pierdół :flesje: Edytowane 7 Maja 2012 przez JACK. Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaG_1975 Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Mag nie rób z nas debili :mad: a forum jest po to żeby pomagać a nie odsyłać na inne fora :banghead: joyster żeby zamontować kufry musisz kupić mocowanie -stelaż , chociaż taniej wychodzą sakwy :wink::) ale mi się dostało... Prawda jest taka, że tam ludzie siedzą tylko w skuterach i ich przeróbkach, ot i wszystko.Ja bym jeszcze rozważył Piaggio X9 - 250ccm bylo (nie wiem jak obecnie) na częściach Yamahy, bardzo wygodny i ekonomiczny, ceny na rynku wtórnym też nie powalają. Kumpel już parę lat zajeżdża takiego i zadowolony jest ciągle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joyster Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 (edytowane) Zamierzam jeździć głównie w trasy, najczęściej sam, z bagażem. Jak zamontuje kufry to będzie więcej ważył, ale chyba nie tyle co 2 człowiek.Chodzi mi o coś co będzie mogło stać w garażu, i jak będe miał czas to wujadę zrobie 200 km wrócę i spokojny wstawię go do garażu, a jak najdzie mnie ochota na dluższe wypady to z małym przygotowaniem bez zadnych problemów będe mogł zrobić 500-600 km. I nie bać się że będe musiał po drodze wstępować do serwisów. @Joyster pozwolę sobie wtrącić, że możesz jeszcze zdążyć ze zrobieniem prawka na A. To co jest napisane na wszelakich portalach informacyjnych o zawieszeniu egzaminów to totalna bzdura. Sam będę niedługo zdawał :D Narazie się o to modlę ;) Ale wątpie w to. Jak będzie tylko taka możliwość to bez wachania będe zdawał na A :) A jak przypadnie do gustu manual to być może będe miał więcej jednośladów w garażu ; ) Edytowane 12 Maja 2012 przez Joyster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smarciu Opublikowano 13 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2012 Po co Ci kufry? Podlicz ile masz bagazu w litrach. Przykladowo moja AA500 ma torbe przekrok ok 20L, kufer pod kanapa jakies 40L kufer centralny 50L, to razem 110L i do tego na tylne siodelko przyczepiasz pasami lub pajakiem worek nieprzemakalny 50L i to razem daje 150-160L, czyli tyle co w golfie na os, jak jada dwie osoby. I masz w wciaz pelna manewrowalnosc w miescie. A jeszcze poszerzajacych mocno kufrow nie liczylem, wiec pytanie wraca po co Ci kufry boczne? Jak nie wyjezdzasz na miesiac w trase to dasz rade w opisany przezemnie sposob bez klopotu. Szeroka to ma byc droga a moto zwinne i latwe w prowadzeniu. Poza tym nie potrzebujesz wcale 500ccm, bo w prawdziwej trasie i tak bedziesz jechal max 100kmh, jesli chcesz turystycznie i bezpiecznie cos jeszcze zobaczyc oprocz drogi :) jeden australijczyk oblechal swiat na 125 ccm w trampkach :) Pozdr! Aha chciales jeszcze GPS, w moim przypadku zwykly Ajfon, woze w torbie na kierownice Givi za 130zl z nakladka nieprzemakalna i obsluguje palcem bez wyjmownia na postoju :) widac dobrze i noc nie trzeba wiercic. Sama torba ma uchwyty zeby zamocowac na trytytki zeby ci byle kto rzepow nie odczepil, jak pojdziesz sie odcedzic na stacji. A tel wyciagniesz w 10sekund. polecam to sprawdzone rozwiazanie. Torbe prEkrokowa kupisz tez za jakies 150zl, worek za 100ke to juz wypas, a kufer za 100-300 bez klopotu i masz gotowego miniturystyka, na wiecej niz 500km, bo tyle to bedziesz robil w jeden dzien, jesli cie prawdziwe wyprawy interesuja, a nie 200km wokol komina :) bo do tego to sie spakujesz pod kanape razem z kanapkami na droge ;) 3mka! Cytuj Użytkowane:Garnek Shoei Multitec. Łachy letnie.RS Taichi: RSJ26, RSY243, RSS003, RSJ407. Łachy całoroczne: Revit Sirocco/Cayenne PRO, Freestar street fighter unit jeans. Daytona Spirit, Held Satu. Kapoki na deszcz: Revit Nitric H20 HiViz. Berghaus Deluge Overtrser. Bezrękawnik: hit-air MLV-YC Mugen-Denko. Ochrona słuchu: Alpine MotoSafe. Intercom: R4 Easy Talkie z pilotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smarciu Opublikowano 30 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2012 Errata: zmieniłem torbę przekrokową na oryginalną Aprlii 50L, kufer kupiłem za 99zł Nonfango 47L używkę z alergio, torbę na kierownicę zamieniłem jednak na sztywny pokrowiec na ajfona i przymocowałem do uchwytu lusterka. W takim zestawie zrobiliśmy z kolegami z burgmanii 670km po czeskich górach w 2,5 dnia, zaliczając deszcz i temperatury 10-22st.C. Cytuj Użytkowane:Garnek Shoei Multitec. Łachy letnie.RS Taichi: RSJ26, RSY243, RSS003, RSJ407. Łachy całoroczne: Revit Sirocco/Cayenne PRO, Freestar street fighter unit jeans. Daytona Spirit, Held Satu. Kapoki na deszcz: Revit Nitric H20 HiViz. Berghaus Deluge Overtrser. Bezrękawnik: hit-air MLV-YC Mugen-Denko. Ochrona słuchu: Alpine MotoSafe. Intercom: R4 Easy Talkie z pilotem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.