Skocz do zawartości

Napęd CBR 125


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Muszę wymienić napęd w cbr'ce, na allegro troche tego jest zastawiam i wstępnie chcem któryś z tych kupić:

 

http://moto.allegro....2245619956.html

 

http://moto.allegro....2281271841.html

 

http://moto.allegro....2248776787.html

 

Wstępnie najlepiej odpowiada mi napęd SFR z tego co czytałem to dobre opinie, i w tym zestawie są zebatki PBR

 

Czekam na wasze opinie, może inny wogle niż z tych wybrać? Czekam na propozycje.

Edytowane przez 1245
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Muszę wymienić napęd w cbr'ce, na allegro troche tego jest zastawiam i wstępnie chcem któryś z tych kupić:

 

http://moto.allegro....2245619956.html

 

http://moto.allegro....2281271841.html

 

http://moto.allegro....2248776787.html

 

Wstępnie najlepiej odpowiada mi napęd SFR z tego co czytałem to dobre opinie, i w tym zestawie są zebatki PBR

 

Czekam na wasze opinie, może inny wogle niż z tych wybrać? Czekam na propozycje.

 

Zwróć uwagę że łańcuch z pierwszego linka jest bezoringowy, więc podejrzewem że ma bardzo krótki żywot i moim zdaniem raczej się nie nadaje do motocykla szosowego. Łańcuchy z pozostałych linków nie są opisane, ale lepiej sprawdź, bo sądząc po cenie też są bezoringowe. Na dłużsżą metę taniej wyjdzie kupić dida x-ringowego który wytrzyma 5 razy dłużej.

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 lata później...

Witam

Posiadam Hondę CBR 125R z 2011r na wtrysku z przebiegiem 11tys. km.Gdy kupowałem miała nowiutki napęd załozony wraz z zębatkami.Obecnie na koła nawinięte jest nieco ponad 24 tys w ciągu pół roku,niestety ale naciąg napędu dobiega końca i podejrzewam że w przeciągu miesiąca będę zmuszony znaleść nowy napęd.I tu rodzi sie pytanie jaki ? Szukam napędu wytrzymałego który bez problemu wytrzyma przebieg rzędu 15 tys. w ciągu sezonu.Obecnie jest załozony did 428h oringowy,jest na tyle zużyty że słychać dość mocne metalczne dzwonienie podczas jazdy pomimo smarowania go regularnie motulem C2+ co 400/500 km.

Moje propozycje:

-DID 428VX/128(X-ring)

-RK 428XSO/128 (RX-ring)

-RK 428GXW/128(XW-ring)

-RK 428SO/128 (O-ring)

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...