Skocz do zawartości

CB 650 SC poziom paliwa w komorach


Nezer
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Od dłuższego czasu walczę z gaźnikami w mojej Hondzinie. Problem polega na tym, że nie mogę uzyskać wysokości pływaka zgodnej z tą z serwisówki. Zgodnie z danymi serwisowymi wysokość pływaka po odwróceniu gaźników ma wynosić 15,5 +-1mm, a jeżeli wychodzi ona poza tolerancję należy wymienić zaworek iglicowy. Ja kupiłem tych zaworków ju chyba z 10 i jak do tej pory trafił mi się jeden no może dwa, które dają 15,5 mm a przy okazji są szczelne i nie przelewają komory. Zacząłem już myśleć, że być może coś jest nie tak z gniazdami zaworków, jednak po przełożeniu dobrego zaworka do innych gaźników poziom jest ok tam, gdzie ten akurat się znajduje. Odpalałem silnik na zaworkach, które trzymały wymiar 18, 17, czy 20 mm jednak rozruch zimnego silnika w tym przypadku to udręka, zapewne z powodu zbyt niskiego poziomu paliwa w komorach. Po dokładniejszym obejrzeniu stożków na wadliwych zaworkach okazało się, że niektóre mają jakieś znikome ślady kleju na powierzchni co zapewne tłumaczy brak szczelności, jednak za wysokość pływaka i docisk zaworka odpowiada sprężyna wewnątrz tegoż, a tu już nic nie wywojuję.

 

Jeżeli macie jakieś pomysły jak rozwiązać te problem to proszę o jakąś podpowiedź

 

Tu fotka zaworka

post-54251-0-24931900-1334474415.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 1 rok później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...