ScreamerETX Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 WitamOk. tygodnia temu zamówiłem i kilka dni później poskładałem sprzęgło, ponieważ stare się ślizgało, ale jak się później okazało nie była, aż tak zjechane. Po poskręcaniu wszystkiego miałem nadzieję, że będzie miał tego "buta" jak wcześniej, ale bardzo się zdziwiłem kiedy po pierwszej jeździe sprzęgło ślizgało się gorzej niż przedtem. Wcześniej uślizgiwało się lekko natomiast teraz to jest makabra, delikatnie odkręce gaz, może na niecałą 1/4 i obroty prawie maksymalne na każdym biegu...Na silniku znajduje się śruba która jest połączona z linką sprzęgła w silniku, przynajmniej tak mi się wydaje, że służy do regulacji sprzęgła :icon_biggrin: jeśli sprzęgło ślizga się to w którą stronę należy kręcić tą śrubę i czy to coś w ogóle pomoże...I jak należy ustawić regulację przy klamce tzn. tak jak jest teraz, wkręcona do końca (rusza zaraz po zwolnieniu klamki) czy wykręcona (zaczyna ruszać na samym końcu)...Motocykl o jakim mowa to Aprilia ETX 125 z silnikiem Rotax122 (można powiedzieź, że prawie bliźnaczka RX :D ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Musisz mieć luz na lince to postawa. Sprawdz też regulację na silniku jak taka jest.Trzeba było pomierzyć i porównać grubość tarcz sprzęgłowych a także sprawdzić sprężyny i przekładki , kosz sprzęgłowy.Sama wymiana tarcz to tylko na szybkiego jakaś prowizorka. Przy tej okazj trzeba ogląnąć całą resztę bo po co sto razy to rozkładać i składać. A nie wymieniałeś oleju , że zaczęło ciągnąć coś ? Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ScreamerETX Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Sprzęło było rozkręcane i składane w renomowanym serwisie Kawasaki, więc wydaje mi się, że jeśli coś byłoby nie tak ze sprężynami i podkładami to raczej by powiedzieli, no ale pewności nie mam.Powiedzcie mi jeszcze dlaczego przes te sprężyny sprzęło może się ślizgać ? A olej wlewałem świeży, castrola 10w40 tyle, że zime przestał w garażu ale konsystencja była ok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IZO Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Opisz kiedy ci zaczeło śligać czyli czy ktoś coś grzebał przy sprzegle, a może z czasem problem sie nasilił? Obadaj tą regulacje, jak masz przy silniku to kreć śrubą w przeciwną strone ruchu linki podczas wysprzeglania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ScreamerETX Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Problem zażegnany, pomogła regulacja przy silniku, jednak dalej coś nie daje mi spokoju, bo nie ma takiego kopa jak kiedyś..Dzięki za pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.