Gość razawk Opublikowano 18 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2004 Mam taki problem. Kupiłem zdławione Kawasaki ER5. Teraz chciałbym je rozdławić(są wywiercone dziuru w tłoczkach gaźnikowych, zminione dysze na 102 oraz iglice). Mam zamiar przełożyć teraz te elementy z Kawasaki EX500. Co o tym sądziecie??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2004 Dlaczego nie przelozysz calych gaznikow ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość razawk Opublikowano 18 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2004 Dlaczego nie przelozysz calych gaznikow ? Adam M. Nie wiem czy w EX są podgrzewane, bo jeszcze ich nie mam, ale u mnie na pewno są. Poza tym moje gaźniki mają 15tys.km. Jeśli będą ładne co założę całe. Natomiast poradźcie mi czy coś takiego się sprawdzi, czy będzie dobrze chodził? Czy ktoś z was robił takie manewry kiedyś??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 18 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2004 Poza wywierconymi otworami w przepustnicach mozesz miec równiez nizsze pokrywy .Cały sposób dławienia "500" Kawasaki był kiedys opisany chyba w ŚM.Jeśli gaźniki od EX500 będa podgrzewane( będą na 99%) i wdobrym stanie to zamontuj całe. Jesli nie to zmień przepustnice, dysze i sprawdź pokrywy czy nie sa inne.Pzdr Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość razawk Opublikowano 18 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2004 Poza wywierconymi otworami w przepustnicach mozesz miec równiez nizsze pokrywy .Cały sposób dławienia "500" Kawasaki był kiedys opisany chyba w ŚM.Jeśli gaźniki od EX500 będa podgrzewane( będą na 99%) i wdobrym stanie to zamontuj całe. Jesli nie to zmień przepustnice, dysze i sprawdź pokrywy czy nie sa inne.PzdrDzięki za pomoc, ale jest jeszcze jedna sprawa. W EX są inne dysze i chodzi mi o to czy to będzie dobrze współgrało z moim ERowym silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Avalon Opublikowano 19 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 Kawasaki GPZ500,EX500,EN500,KLE500,ER5 maja takie same silniki a moc ograniczana była chyba tylko gażnikami. jak Ci sie chce dokładnie posprawdzac to wejdź na strone www.buykawasaki.com , potem w "vehicle information" -> "view parts diagram" i poszukaj najpierw EX500 a potem ER5 i popatrz czy np.nr.katalogowe wałków rozrządu sa takie same.Sądzę ze silnikowo sie nie róznią, poza wygladem zewnętrznym (kolor i kształt pokryw) EN500 ma np.silnik polerowany a EX500 czarny. Cytuj Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość razawk Opublikowano 19 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2004 Sprawdzałem już na tej stronie. Gaźniki są te same wałki rozrządu różne. Poza tym motocykle różnią się mocą. EX ma 60KM a ER 50KM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.