Skocz do zawartości

Honda SC57A - fabryczne nastawy zawieszeń (instrukcja swoje, życie swoje?)


Rekomendowane odpowiedzi

W kwestii ustawień napięcia wstępnego sprężyn przednich...

 

Chciałem przywrócić moto do fabrycznych nastawów. Instrukcja mówi o wykręceniu śrub od napięcia wstępnego na maksa w lewo, aż do oporu. Potem należy je przekręcić o 7 obrotów w prawo. Problem jednak w tym, że w lewo można kręcić do bólu, a oporu nie napotykam -.- (kilka minut kręcenia chyba starczy - czy poddałem się zbyt wcześnie?;)) Mam wrażenie, że to kręcenie, po pewnym czasie nie wpływa na ustawienia - a występuje jedynie 'martwy obrót'. Próbował ktoś dłubać? Udało się dojechać w lewo do oporu?

 

Napotkałem kilka razy błędy w tłumaczeniu instrukcji na język polski (ten i inne motocykle), ale w przypadku tego problemu, po niemiecku również jest mowa o kręceniu do oporu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko gra, a ja zostałem lamą dnia samoboj.gif Dla potomnych, żeby ktoś podobnie nie błysnął. Pełny zakres pomiędzy skrajnymi pozycjami, to prawie 16 obrotów. Ze względu na kiepski dostęp / klucz / łotewa, jeden obrót musiałem robić na 6 podejść. W moim przypadku było to +/- 90 machnięć kluczem szczerbaty.gif, i stąd pochopny wniosek o nieskończoności kręcenia bozeee.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...