pork Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 W kwestii ustawień napięcia wstępnego sprężyn przednich... Chciałem przywrócić moto do fabrycznych nastawów. Instrukcja mówi o wykręceniu śrub od napięcia wstępnego na maksa w lewo, aż do oporu. Potem należy je przekręcić o 7 obrotów w prawo. Problem jednak w tym, że w lewo można kręcić do bólu, a oporu nie napotykam -.- (kilka minut kręcenia chyba starczy - czy poddałem się zbyt wcześnie?;)) Mam wrażenie, że to kręcenie, po pewnym czasie nie wpływa na ustawienia - a występuje jedynie 'martwy obrót'. Próbował ktoś dłubać? Udało się dojechać w lewo do oporu? Napotkałem kilka razy błędy w tłumaczeniu instrukcji na język polski (ten i inne motocykle), ale w przypadku tego problemu, po niemiecku również jest mowa o kręceniu do oporu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Nie chce Cię martwić ale prawdopodobnie ktoś to przekręcił. Albo Twój poprzednik albo Ty nieświadomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Wszystko gra, a ja zostałem lamą dnia Dla potomnych, żeby ktoś podobnie nie błysnął. Pełny zakres pomiędzy skrajnymi pozycjami, to prawie 16 obrotów. Ze względu na kiepski dostęp / klucz / łotewa, jeden obrót musiałem robić na 6 podejść. W moim przypadku było to +/- 90 machnięć kluczem , i stąd pochopny wniosek o nieskończoności kręcenia . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.