matiwariat1995 Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Witam.Posiadam aprilie Rs 125. z 2001 roku. Problem polega na tym że na pierwszych trzech biegach kręci sie bardzo ładnie (11-12 tys obrotów) Na biegu czwartym już jest gorzej max 8-9 tyś.. Biegu piątego i szustego nie warto wrzucać bo jest to około 6 tyś obrotów i słabnie...Co moge z tym zrobić ..?Miał ktoś podobny przypadek lub wie jak temu zaradzić ? Prosze o pomoc :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 zmierz kompresje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiwariat1995 Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Gdyby Miał słabą kompresje zbierałby sie tak dobrze na pierwszych biegach..? ,ale skoro tak mówiesz sprawdze to a może wiesz jaka powinna być prawidłowa kompresja ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 na wyższych biegach jest inne przełożenie i tym samym słabnie. To tak jak z jazdą pod góre też trzeba zredukować. Silnik jest za słaby żeby sie wkręcił na wyższych biegach. Może to być też regulacja ale kompresje warto sprawdzić żeby czasu i nerwów nie tracic na regulację. Kompresja dla 2T powinna wachać sie w granicach 10bar jak masz poniżej 8 to już nie jest dobrze. Przy 6barach też pojedzie ale to już są problemy z odpaleniem i spadek mocy. Kiedyś próbowałem regulować gilere 125 2T, po zmierzeniu miała właśnie 6bar kompresji max 3 wrzucałem na 4 już nie szła. 1 i 2 wkręcała się tak jak Twój Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiwariat1995 Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 (edytowane) Ok .Dzięki za info :) Pewnie zmieniałeś tłok i cylinder żeby kompresja wróciła do normy i miał siłe :) możesz polecić jakis dobry tłok ? Bo cylinder pewie robiłeś szlif ? :) Edytowane 31 Marca 2012 przez matiwariat1995 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 no szlif rzecz jasna. Do gilery dałem tłok meteora i odrazu zaczął palić od pierwszego moc wzrosła. Do rm dałem wossnera bo to wyczyn i też ładnie hula. wszystko zależy od finansów. Na początek pomiar kompresji jeżeli NOK no to rozbiórka, pomiar cylindra w szlifierni i sprawdzenie czy mieści się jeszcze w selekcjach tłoka, potem dobór tłoka odwiedź stony meteor piston, mitaka, wiseco, wertex, polini, wossner , prox, to są producenci tłoków. nie wiem czy każdy z tych producentów robi tłoki do Rs, ale rotax jest popularny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiwariat1995 Opublikowano 31 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 (edytowane) No kolega ma cagive i dał za tłok i cylinder 700 zł ..;/ a ty ile wydałeś ??Chyba jak tylko tłok to dam mniej bo szlif cylindra u mnie kosztuje około 50 zł :) Edytowane 31 Marca 2012 przez matiwariat1995 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 210zl za meteora, 60 zl za szlif dałem. Przy mocno zuzytym cylindrze jak szlif nie wyda to nowa tuleja 300-400zl. Tłok wossner 350zl. mitaka oklolo 250zl. Wiseco, prox, okolo 350-400, polini tez nie najtanszy. do tego róznie może być- może korbę trzeba, a łożysko sworznia tłoka to napewno 30-50zl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiwariat1995 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Ok Dzięki :) jak cos to bede Pisał :) Mierzyłem kompresje 7 barów ... Czyli czeka mnie remont :/ Dzieki za rade Pozdro :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 zmierz na poczatek luz na zamkach pierscieni, może tylko pierscienie zmienisz, moze sie zapiekł pierscien? wszystko trzeba pomierzyc posprawdzac zanim cokolwiek kupisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiwariat1995 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 (edytowane) Tłok z pierścionkami i jak nowy cylinder tez bez najmniejszej ryski ... A brak kompreji .. A jaki powinien być prawidłowy luz ?? Edytowane 1 Kwietnia 2012 przez matiwariat1995 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Ale jaki luz ?? pierścieni na zamkach ?? tłoka w cylindrze ?? . . . Wszystko masz w serwisówce napewno ... Jak tam uszczelka pod głowicą ?? Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 wkladasz sam pierscien do cyl. dopychasz tlokiem 2-3cm poniżej gornej krawedzi. Max 0,8mm. najlepiej jakby mial okolo 0,3. Tłok i cylinder daj komuś w warsztacie zajmującym sie szlifami uszczelka pod głowicą i tak do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matiwariat1995 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Cyl bedzie miał szlif i nowe pierścienie zakładam :) Cyl nie ma jakiś rys tylko jakby jego powierzchnia była lekko flowana i moze to jest przyczyna ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Może poprostu normalne zużycie a rant jakiś jest w górnej części cylindra ?? Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.