Skocz do zawartości

Sprawdzanie dopalacza spalin


samolot
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czyszczenie oraz regulacja gaźnika w Tajwańskim motorowerze Kymco Active na nic sie zdała i motorower dusi się przy przechodzeniu z niskich obrotów na wysokie. W okolicy średnich obrotów nie nastepuje płynne przejscie na wysokie obroty zarówno podczas jazdy jak i na postoju. Filtr powietrza jest drożny.

Pomyślałem, że dopalcz palinlin może jest uszkodzony i w wyniku tego działa jak samochoowy EGR (zawór doprowadzający czesć spalin z powrotem kanału dolotowego). Odłaczyłem gumową rurkę biegnącą od dopalacza spalin od kolanka wydechowego. Koćcówkę owej rurki wsadziłem do naczynia z wodą. Na wolnych obrotach co 5 sekund pojawiał sie pecherzyk powietrza. Na średnich i dużych obrotach stopniowo ilość pecherzyków powietrza sie zwiekszała.

Nie mniej jednak wydaje mi się, że taka ilość powietrza to jakoś mało, a ciśnienie tego powietrza jest bardzo małe przez co gazy wydechowe lecąc przez tą rurkę bez trudu trafiły by do gaźnika pogarszając pracę silnika.

Czy ten dopalacz spalin działa prawidłowo czy nie? Co jest przyczyną braku płynnego przejscia z niższych obrotów na wyższe?

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...