Skocz do zawartości

radykalne zmiany w wydechu i co dalej ?? VFR


yaaro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Powtarzam pytanie postawione już w innym temacie, bo odzew był niewielki. :?

Przerobiłem mocno wydech w swojej VFR RC36 (90r) wyrzucając puchę rozprężną (lub przedni tłumik jak kto woli) a w jej miejsce rura fi 70 mm, 40 cm dalej rozwidlenie na dwie rury fi 42 mm o długości ok. 35 cm zakończone dwoma przelotowymi tłumikami o średnicy przelotu w środku 50 mm każdy. Mam obawy, że wydech stawia za mały opór nie zachowując wymaganego minimum ciśnienia w układzie. Motor na wyższych obrotach dusi się, gaźników jeszcze nie regulowałem, filtr powietrza napewno do wymiany (planuję stożki w miejsce brudnego seryjnego). Bez filtra też się dusił. Co mogę zrobić aby motor znowu dobrze chodził? Czy regulacja gaźników wystarczy? Może pokombinować ze średnicami dysz głównych. Tylko nie wiem na ile mogę je rozwiercić aby nie przesadzić.

Z pomocą Adama M. odnalazłem ciekawy artykuł na http://www.factorypro.com/tech/carbtun.html o wyregulowaniu gaźników do nowego wydechu ale coś nie radzę sobie z tłumaczeniem.

 

Pomóżcie, bo aktualnie kończę prace nad wyglądem maszyny, a już spodziewam się problemów z dograniem układu "wydech-dolot". Pozdrawiam wszystkich :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...