Marcin84 Opublikowano 17 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2004 Mam problem ze sprzęgłem. Wymieniałem ostatnio tarcze i jak wszystko skręciłem to nie można było nacisnąć sprzegła. Odkręciłem troche śrubki te z metalowym zagięciem a poza tym powyjmowałem podkładki spod sprężynek. Jak to wszystko zrobiłem to niby działało ale, raz dobrze raz źle. Jak raz włączyłem sprzegło pojeździłem troche to za drugim razem musiałem przy klamce całkowicie dokręcić linke, i znów działało ale potem musiałem aby zadziałało odkrecić całkowicie. Nie wiem co jest źle bo zrobiłem wszystko tak jak było, tzn. włożyłem podkładki pod sprężynki, odkręcałem dokręcałem śrubki, ale nic to nie dało. Ze starymi tarczami nie miałem takiego problemu, i nie wiem co robić bo zrobiłem wszystko dobrze. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HaryPL Opublikowano 18 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2004 czesc. po pierwsze radzilbym przejrzec ten dzial ,napewno jest tam kilka tematow zwiazanych z twoim problemem...a tak wogole toj aka MZ jezdzisz,jesli 250 lub 251 to mozesz czytac moj ponizszy text,jesli nie masz 250 badz 251 tzn ze naplodzilem sie na marne... :| po drugie nalezy zlozyc sprzeglo tak jak jest to zalecane przez producenta...wszystkie srobki w koszu musza byc dokrecone na max!!!! jesli zmieniales tarczki to mogles sie spotkac z takim samym problemem jak ja ...tylko ze ja ostatnio zmienialem caly wklad sprzegla-mianowicie tarczki wraz z przekladkami...okazalo sie ze tarczki sa za grube i nalezalo je zetrzec na papierze sciernym...u mnie pomoglo i sprzeglo dzialalo super...(szkoda tylko ze przez jeden dzien,bo na drugi mailem wypadek... :buttrock: ) co do grubosci tarczek...to jesli zlozysz wszystkie tarczki wraz z przekladkami to razem powinny one miec grubosc ok 21-22 napewno nie wiecej niz 23 mm... po trzecie to podkladki nie przychadza pod sprezynki!!!! tylko na te dlugie szpilki od zewnetrznej czesci kosza...podkladki wkladasz na szpilki w miejscach gdzie sa na nich gwinty a nastepnie na to przychodzi ten aluminiowy docisk ... co do scieranai tarczek to najlepiej jak na prosty blat polozysz papier scierny i bedziesz na nim scieral tarczki obustronnie...oczywiscie nalezy to robic z umiarem caly czas kontrolujac wymiar grubosci wszystkich elemantow...powodzenia pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 18 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2004 ja w 150 tez taki problem miałem i załozyłem dwie stare a reszte nowych i jest ok pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin84 Opublikowano 18 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2004 czesc. po pierwsze radzilbym przejrzec ten dzial ,napewno jest tam kilka tematow zwiazanych z twoim problemem...a tak wogole toj aka MZ jezdzisz,jesli 250 lub 251 to mozesz czytac moj ponizszy text,jesli nie masz 250 badz 251 tzn ze naplodzilem sie na marne... Mam Ts 250/1 - wiem dlaczego nie wyswietliło na profilu po drugie nalezy zlozyc sprzeglo tak jak jest to zalecane przez producenta...wszystkie srobki w koszu musza byc dokrecone na max!!!! jesli zmieniales tarczki to mogles sie spotkac z takim samym problemem jak ja ...tylko ze ja ostatnio zmienialem caly wklad sprzegla-mianowicie tarczki wraz z przekladkami...okazalo sie ze tarczki sa za grube i nalezalo je zetrzec na papierze sciernym...u mnie pomoglo i sprzeglo dzialalo super...(szkoda tylko ze przez jeden dzien,bo na drugi mailem wypadek... ) co do grubosci tarczek...to jesli zlozysz wszystkie tarczki wraz z przekladkami to razem powinny one miec grubosc ok 21-22 napewno nie wiecej niz 23 mm... To chyba to bo moje nowe aż wystawały poza ten taki duży metal co sie je tam wsadza :D po trzecie to podkladki nie przychadza pod sprezynki!!!! tylko na te dlugie szpilki od zewnetrznej czesci kosza...podkladki wkladasz na szpilki w miejscach gdzie sa na nich gwinty a nastepnie na to przychodzi ten aluminiowy docisk ... Tak zrobiłem ale źle to opisałem co do scieranai tarczek to najlepiej jak na prosty blat polozysz papier scierny i bedziesz na nim scieral tarczki obustronnie...oczywiscie nalezy to robic z umiarem caly czas kontrolujac wymiar grubosci wszystkich elemantow... powodzenia pzdr Dzięki i chyba powinno działac bo jak kupiłem nowe to zobaczyłem że te stare wcale takie zle nie były ale skoro miałem już nowe to je władowałem :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.