Skocz do zawartości

KX 250 1987r. Problem z iskrą.


Seba-S91
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Jakiś czas temu kupiłem kx'a 250 do remontu, jednym z problemów był brak iskry, zdiagnozowałem spaloną cewkę wytwarzającą prąd. Została ona oddana do przewinięcia, wczoraj ją odebrałem, zamontowałem i iskra pojawiła się ale była nie systematyczna oraz bardzo słaba. Gdy zmierzyłem jakie napięcie wytwarza cewka po naprawie wychodziło mi że przy w miarę energicznym kopnięciu wytwarza do 15V.

Teraz moje pytanie, czy jest to prawidłowa wartość? Jak sprawdzić czy moduł zapłonowy jest dobry a jak sprawdzić cewkę wysokiego napięcia?

Czy żeby sprawdzić cewkę WN mogę ją podmienić np. z cewką 12V od trabanta?

 

Sory jeśli były już takie tematy ale szczerze nie mam możliwości siąść na spokojnie i po szukać w necie:-(.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

0,15-0,45 Omów na przewodach dochodzących do cewki. 12-21 kilo omów między wyjsciem na swiece a plusem dochodzącym do cewki. Napięcie ze stojana przy energicznym kopaniu to 30v lub więcej. co do modułu to w serwisówce powinno być jakie napiecia na jakich pinach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...