Seba-S91 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Witam.Jakiś czas temu kupiłem kx'a 250 do remontu, jednym z problemów był brak iskry, zdiagnozowałem spaloną cewkę wytwarzającą prąd. Została ona oddana do przewinięcia, wczoraj ją odebrałem, zamontowałem i iskra pojawiła się ale była nie systematyczna oraz bardzo słaba. Gdy zmierzyłem jakie napięcie wytwarza cewka po naprawie wychodziło mi że przy w miarę energicznym kopnięciu wytwarza do 15V.Teraz moje pytanie, czy jest to prawidłowa wartość? Jak sprawdzić czy moduł zapłonowy jest dobry a jak sprawdzić cewkę wysokiego napięcia?Czy żeby sprawdzić cewkę WN mogę ją podmienić np. z cewką 12V od trabanta? Sory jeśli były już takie tematy ale szczerze nie mam możliwości siąść na spokojnie i po szukać w necie:-(. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 0,15-0,45 Omów na przewodach dochodzących do cewki. 12-21 kilo omów między wyjsciem na swiece a plusem dochodzącym do cewki. Napięcie ze stojana przy energicznym kopaniu to 30v lub więcej. co do modułu to w serwisówce powinno być jakie napiecia na jakich pinach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motodynamo Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Witam 15 V to zbyt mało !! minimum 40V !! Cewka od Trabanta to zupełnie inna konstrukcja nie nadaje się Cytuj http://motocdi.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.