Skocz do zawartości

Totalny amator + stary motocykl + renowacja i budowa CF


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Ogara 339 i rower-biedronkę robiłem w zaadaptowanej na warsztat altance na ogródkach działkowych. Się dało :) Tylko spanie w altance żeby Ci sprzętu nie zakosili, w "sezonie" spoko, ale zima to był twardkor. Chociaż jak się w "warsztacie" napaliło do minus pięciu to już się dało co-nieco rzeźbić. Jak się w końcu udało nagrzać powyżej zera to już w ogóle luksus. Do tego tokarka u brata w Mikołowie, giętarka do rur u kumpla w Sosnowcu, ale jak ktoś musi to wyrzeźbi.

Sąsiad na tych działkach naprawiał crossa w ... namiocie, bo altanka niewykończona. Co prawda tylko naprawa, ale przykład pokazuje desperata.

 

Nie wiem jakie masz doświadczenia warsztatowe. Podejrzewam nikłe, zacząłbym od custom-roweru (beach cruisera na przykład) lub motoroweru. Nabyć jakiegoś chińskiego chopperka (wbrew pozorom trwałe sprzęty), zbobberzyć i na sell bez straty albo i z zyskiem. Jak się wprawisz na przeróbce Chinola, to z Japonią będziesz miał "z górki". Chinol uczy w sposób niekonwencjonalny :P

Edytowane przez c64club

www.grzegorski.net - witrualny kącik mojego warsztatu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...