Skocz do zawartości

200 km/h koło szkoły... Ktoś z was ? :)


Kameel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

takie pałowanie to jest bez sensu ,po takiej trasie to max ... no własnie ile chyba nikt nie powie że 50.Pozatym 189km/h to ok 50m/s więc jak nie było drzew ani zabudowań tylko szkoła oddalona o kilkadziesiąt metrów od jezdni to ten "pirat" miał dobrą widoczność i mógł ocenić czy opłaca sie sztucznie zwolnić czy dalej pałować.Zakladając że widoczność wynosiła 300m a szkołą oddalona o 30m od jezdni to "pirat" widząc dokładnie brak ruchu w okolicy szkoły postanowił nie zwalniać bo i tak te 300m pokona w 6s a dziecko które nagle wybiegnie ze szkoły porusza sie z prędkością ok 2m/s pokona ten dystans w 15s co oznacza że dotrze do jezdni jak "pirat" będzie już 450m dalej.

 

189 km/h to nie 50 a 52,49 m/sek

 

Misiu kolorowy, wez nie pitol, ze jak jesz widocznosc i nic nie jest w danym momencie widoczne to mozna dac ognia - nie ny tym to polega. Jak kiedys w zyciu cos przeoczysz [ tu potrzebna jest wiedza na temat selektywnego patrzenia oraz przyswajalnosci bodzcow ( tzw. chunks ) ], potrzebne jest doswiadczenie aby to wszystko wylapac i przekalkulowac - gdzies sa granice ale to stwierdzisz dopiero za 20 - 30 lat.

 

Niedawno byl temat na forum o tym jak to kolega widzac na przejsciu dziecki tez zwolnil do przepisowych 50 km/h, dziecko wbieglo i szlif. Podobnych sytuacji mozna by mnozyc.

 

Podales calkiem fajny link, tylko z interpretacja kulejesz, dodatkowo smiem stwierdzic, ze sredni polski motostrzal cyklista ( wylaczajac forumowych miszczow :icon_mrgreen: ) nie potrafi optymalnie hamowac, nie osiaga wiec optymalnego neatywnego przyspieszenia - mowiac prosto jego hamowanie jest za slabe !

 

Co do czasu reakcji to podane 0,85 sek jest strzalem kula w plot. Taki czas osiagasz o ile jestes na cos przygotowany ( czasami nawet krotszy ) oraz gdy znajdujesz sie w ruchu drogowym krotki czas. Im dluzej bierzesz udzial w ruchu drogowym, tym bardziej wydluza Ci sie czas reakcji co zy tym idie droga calkowitego zatrzymania sie. Z regoly czas reakcji wynosi od jednej sekundy w zwyz, niezadko sa to dwie sekundy czy nawet wiecej ( zalezy jeszcze od starzu kierowcy ).

 

tzn ja studiowalem fize i uwazam ze z tego wzgledu mam przewage co do bezpieczenstwa jazdy nad przecietnym motocyklistą z pustostanem myslowym,no ale nie wykluczam ze moge sie gdzies rozwalić.Ale postaram sie nie.

 

Czytajac Twoj post stwierdzam, ze to szudiowanie gowno Ci dalo. To, ze potrafisz wyliczyc pwene cyferki to jedno a wstawienie wlasciwych liczb do wzoru to drugie. Wstawiajac bledne cyfry wychodzi Ci bledny wynik ! Znajomosc fiyki ma gowno wspolnego z psychomotoryka - czytaj umiejetnoscia hamowania oraz oceny sytuacji. Przejechanie jednodniowo 200 km nie czyni z Ciebie mistrza co najwyzej miszcza.

 

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn ja studiowalem fize i uwazam ze z tego wzgledu mam przewage co do bezpieczenstwa jazdy nad przecietnym motocyklistą z pustostanem myslowym,no ale nie wykluczam ze moge sie gdzies rozwalić.Ale postaram sie nie.

 

Jak wychodząc z zakrętu zobaczysz przed sobą krawężnik albo drzewo, to jestem ciekaw czy będziesz miał czas liczyć siły :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest różnica między studiowaniem, a uczeniem się.

 

No co Ty, przeciez napisal, ze studiowal, tak jak oni

 

http://www.youtube.com/watch?v=6W4whEytGoI

 

A to trzeba się patrzeć na drzewa i krawężniki?

 

Jak sie chce w nie przypierdo*ic to TAK :icon_mrgreen:

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej to sie gapic pod koło i pałować wtedy jest dobrze jest uczucie prędkości ... czy wy wiecie w ogóle na czym polega jazda na motocyklu?? pewnie nie (chociarz niektórzy są w tym temacie dużo mądrzejsi ode mnie) ,,, no to wam mówie ... na myśleniu

Edytowane przez Giba Gerc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej to sie gapic pod koło i pałować wtedy jest dobrze jest uczucie prędkości

 

Przy jakiej predkosci ? :icon_mrgreen:

 

Nigdy ale to nigdy nie patrzy sie czy to na kolo, czy to przed kolo, patrzy sie jak najdalej do przodu, oraz tam gdzie sie jedzie - zasada patrzysz tam gdzie jedziesz - tam gdzie jedziesz, tam patrzysz !

 

... czy wy wiecie w ogóle na czym polega jazda na motocyklu ? ?

 

Nie, ale dobrze, ze sie tu zarejestrowales, z pewnoscia dasz nam tu gratsowo kilka rad, nie wiem jak inni ale ja czekam.

 

,,, no to wam mówie ... na myśleniu

 

Nie tylko, na wpojeniu sobie pwnych nawykow i na porownywaniu sytuacji na jakie sie napotyka z tymi jakie ma sie zakodowane w centralnym osrodku myslenia i szukania z nich wyjscia.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta a ja np. jak jestem na cos strasznie wkurw** albo zestresowany czy nawet podniecony/podekscytowany to nie wsiadam od razu na motor czy nawet do samochodu... wole sobie odpuscic 15 min az mi przejdzie i wtedy sobie siadam na moto czy tam za kólko,problem jest ten że większości motocykl kojarzy sie z emocjami nad którymi nie zawsze można zapanować ,nie każdy potrafi i nie zawsze wtedy kiedy potrzeba.Tak naprawde na scigaczu nie ma emocji jest tylko zimna kalkulacja + i -.

Edytowane przez Giba Gerc
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ta a ja np. jak jestem na cos strasznie wkurw** albo zestresowany czy nawet podniecony/podekscytowany to nie wsiadam od razu na motor czy nawet do samochodu... wole sobie odpuscic 15 min az mi przejdzie i wtedy sobie siadam na moto czy tam za kólko,problem jest ten że większości motocykl kojarzy sie z emocjami nad którymi nie zawsze można zapanować ,nie każdy potrafi i nie zawsze wtedy kiedy potrzeba.Tak naprawde na scigaczu nie ma emocji jest tylko zimna kalkulacja + i -.

 

Coz, tutaj trudno nie przyznac Ci racji.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...