grucha87 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 (edytowane) WYCIĄGŁEM WCZORAJ CAŁY WÓZEK Z GAŹNIKA BO MOTO ZNOWU ŹLE CHODZI I OKAZAŁO SIĘ ŻE MIĘDZY BLASZKĄ TYTANOWĄ(NIE WIEM JAK TO NAZWAĆ) A WÓZKIEM JEST USZCZELKA (BARDZO CIENIUTKA ZRESZTĄ) JEST POSZARPANA POGIĘTA I NIE ZA BARDZO NADAJE SIĘ DO UŻYTKU NIE WIEM CZY PODCZAS WYCIĄGANIA SIĘ ZNISZCZYŁA? PYTANIE CZYM TO ZASTĄPIĆ JAKIŚ ORING JAK TAK TO JAK GRUBY! ZAUWAŻYŁEM ŻE W KORPUSIE GAŹNIKA SĄ WYTARCIA DOŚĆ MOCNE ALE TO CHYBA NORMA ZE ON SIĘ WYCIERA http://www.yamaha-mo...450FR_-_2003%29 pozycja 12 Tu to wygląda chyba jak oring u mnie była uszczelka chyba że ktoś byle co tam dał Edytowane 14 Marca 2012 przez grucha87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 (edytowane) Jeśli ta uszczelka jest uszkodzona to trza zakupić new. Tutaj http://www.keihin.de/ dostaniesz wszystkie części do FCR`a. Czas oczekiwania to jakiś tydzień. Masz już dość starsze moto, a w FCR po 5-6 latach zaczynają się problemy mniejsze lub większe, wynikające z zużycia. Jeśli po wymianie uszczelki dalej będzie problem z obrotami (bo pewnie masz problem z wolnymi) to najprawdopodobniej będziesz musiał stosować inne półśrodki typu wymiana dysz, spray teflonowy itd. Najpierw zmień , a później napisz czy pomogło, bo bez tego temat będzie bezużyteczny, a napewno wielu osobą się przyda. Pozdr Edytowane 14 Marca 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.