Skocz do zawartości

Jak sie pali gume Mz??


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a moze to atak bols2 :buttrock: :mrgreen: :eek2: :buttrock: :ehz:

 

Czy teraz wszystko co złe na forum to bedzie moja wina :?: :buttrock:

 

Ja swoim raz sobie przymieliłem ale pod oponke dałem ciutke oleju,ale po paru sekundach palenia gumy sie rozmysliłem bo szkoda mi było silnika i oponki .Ale za to uwielbiam robić kułeczka ruszac z paleniem na drogach szutrowych blotach piaskach itp

Ostatnio wpadłem na pomysł pomielić troszke w wiśle :lol: wjechałem na głębokość może 30-40 cm i ognia :twisted: Kurde zanim sie zorientowałem motor zakopal sie caly w podłożu wody było do połowy silnika i dobre 30 min na wyciaganie naszczescie było nas 3 bo sam to bym sie bawił chyba cały dzień .

 

PS Co według was znaczy HARDCORE - głupote i niszczenie silnika :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hardcore ma bardzo szerokie znaczenie. jest to jak dla mnie poprotu coś ostrego, w sensie świrowania na motorze typu wheelies, stoopies czy jaranie gumska. wiąże się to też z zajebistą zabawą i olewaniem zasad. hardcore, to poprostu przyjemnośc płynąca z czegoś brutalnego. hehehe, ale to brzmi. ale nieoiznacza to strikte kończenia silnika, bo to niejest zabawne, eheh. trzeba być dałnem zeby cieszyć się z tego że nam się silnik rozwala. :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wreszcie ziomka z okolic :buttrock: Co do palenia gumy na Mz to ani to efektowne ani efektywne : łancuch szybko kończy swój żywot , podobnie sprzęgło, amory , zebatki no i opony . Osobiscie lubie sobie pokręcić bączki ale na innym gruncie niż asfalt/beton . Raz ze cięzko to idzie a dwa Mz sie za bardzo do tego nie nadaje , nie mówie ze sie nie da, ale mi mojej na betonik szkoda. Co do jazdy na 1 kole to silnikowi nie pozostaje to bez różnicy , przeciez olej w skrzyni podczas przechyłu moto spływa w dół(zakłądając pozycje pod kątem 90 stopni) :buttrock: i nie smaruje częsci silnikowych tak jak powinien . Moim zdaniem palenie gumy to swietna zabawa < hardcore> ale raczej nie na Mz. KAzdy musi podjąc decyzje czy nie szkoda mu moto i kasy na wydatki jakie takowa jazda z sobą wiąże.

 

Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja palenim gumska i jazda na kole zajezdzilem silnik w tydzien :buttrock: moze nie byl to nowy wal bo juz dawal o sobie znac powyzej 4000 tys rpm ale po tygodniu nawet na luzie bylo go wyraznie slychac a jazda powyzej 2000 wiazala sie z ogluszajacym klekotaniem luznego korbowodu :buttrock: :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na serio pod gaz, nieściemniam. a jak się rozpędził raz, a my go kamerowaliśmy z boku, to mieliśmy 90 km/h na liczniku, a on na gumsku jechał. gość ma talent fenomenalny i bardzo dużo ćwiczy, także praktycznie samym balansem ciała robi co trzeba :buttrock: . jak tylko będziemy mieli serwer z filmikami, to dam link, to uwierzysz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

owszem jest to wykonalne ale cos ciezko mi w to uwierzyc gosc musial by miec niesamowite zdolnosci kaskaderskie cos jak ghost rider ;)

 

adas7 tos ty ghost ridera nie ogladal :mrgreen: :) :) tam przy 340 stawia buse na gume tylko ze ona ma jedyne 500 koni :mrgreen: ;) :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widziałem tyle ze nie postawił na gume tylko je uniósł 20cm nad ziemie, bo wyzej jest niewykonalne co do prędkości to wskazania licznika nic nie znaczą oni wszyscy przeskalowywują liczniki dla potrzeb filmów, jedzie 200 a wskaznik pokazuje 340 (wiem bo sam tak robiłem pokazując gume nakręconą przy 220 km/h a było może 160km/h żaden wyga się nie zorientował nie mówiąc o lamach). Co do Mz to nie wierze ze bez uzycia sprzęgła wyjdzie na gume z samego gazu i to jeszcze z 3 biegu, eta ma 17 koni i żeby wyjść do pionu to trzeba ostro pracować lewą ręką. Pare razy jechałem na 251 i nic sie nie działo po odkręceniu do oporu na żadnym biegu ot powolne przyspieszzanie. Chyba ze gość siada na tylnym siedzeniu ma rece dłuuuuugie ze sięga do kierownicy bierze na klate 150 kg, to rzeczywiście jak szrpnie za tą kierowice siedząc na tylnym siedzeniu to nie porzebuje silnika zeby wejsc na gume, ale nikt mi nie wmowi ze umiejetne operowanie gazem 17 konnego silnika spowoduje podniesienie przedniego koła na 3 biegu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...