qurim Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 (edytowane) Profil 40x60 styknie. Pracowałem kiedyś w produkcji przyczep gastronomicznych, z takich mniej więcej profili większość robiliśmy, a pryczepy były nie małe. Do tego były w środku wyposażone w meble i sprzęt kuchenny, piecyk do Kebabu, butla gazowa itp. Dyszel był mniej więcej od połowy długości przyczepy. Taka tam środkowa, główna belka względem której była budowana reszta przyczepy. Na końcu tej głównej belki był zaczep i kółko postojowe. Do niej od krawędzi przyczepy były dodatkowe belki tworzące trójkąt. W ogóle to sprytny temat tu jest. Właśnie dziś od rana kminiłem w głowie jakby tu wyrzeźbić sobie przyczepkę do auta, tylko że 1-osiową do przewożenia drewna, wraków a nawet całych motocykli. Edytowane 29 Stycznia 2012 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 A nie lepiej zrobić porządną jednosiówkę, zamiast drutować? Oś tego typu http://allegro.pl/os...2077830067.html ma homologację do 750 kg, jest amortyzowana, w pełni wymienne piasty/łożyska... obawiam się że nadejdzie taki moment że te 750 kg okaże się niewystarczające, a ja zostane z towarem i skrzywioną ośką na trasie, dlatego też wole coś robić z zapasem i nie uważam żeby zastosowanie belki z auta było druciarstwem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.