fedek Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 (edytowane) nie wiem jak zalozyc nowy temat ,poprostu nie wyskakuje mi obcja wyslij,natomiast w starym temacie moge dodac odpowiedz,wiele razy prosilem o pomoc i ja tu uzyskalem.teraz posiadam gts 1000 ,żadki fajny model,zawiecha tyl juz po naprawach,przod prawie tez,ale niestety nie mam pojecia jak sie dostac do lozyska w piascie przedniej,nie jestem laikiem ,ale doszedlem do zebatki abs,ktora nie wiem jak wyjac aby jej nie uszkodzic,dopiero co zregenerowalem pompe abs,dzieki forum ze stanow,ale to jak byl moj brat ktory zna angielski i sciagnal mi odpowiednie materialy,czy ktos go na forum posiada,lub ktos z doswiadczonych mechanikow dokonywal takiej naprawy? Edytowane 23 Stycznia 2012 przez fedek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 (edytowane) ja moge pomoc jedynie instrukcja serwisowa - ewentualnie jak sobie nie poradzisz mam kumpla ktory jakis czas jezdzil na gts - nie mam tu numeru do Niego ale moge zdobyc. ponizej serwisowka: http://www.wrzuc.to/c2nW0Kxl.wt p.s. komu przeszkadzal stary uklad forum? Edytowane 23 Stycznia 2012 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 24 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 dzięki za zainteresowanie,tego manuala oraz manula z przekrojami i nr katalogowymi czesci posiadam,niestety tam nie znajduje tej informacji,no coz chyba niewielu jest posiadaczy tego sprzetu i trudno uzyskac informacje,byc moze ktos mial z tym modelem doczynienia?ogolnie strasznie mi sie on podoba i jestem bliski doprowadzenia go do perfekcyjnego stanu techniecznego,choc to trudne i niestety kosztowne,ale najtrudniejsze mam za sobą ,czyli naprawa pompy abs,a podobno tylko dwoch ludzi na swiecie to naprawia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 (edytowane) wg tej rozkladowki lozysko znajduje sie w przednim wahaczu. z pewnoscia nalezy odkrecic nakretke 18 zaslepiajaca glowna nakretke osi, usunac zabezpieczenie 16, byc moze rowniez elementy 14 i 21 - ktore moga zabezpieczac lozysko. nastepnie nalezy przygotowac 1200 pln na nowe lozysko... http://tinyurl.com/7g96efh na tym rysunku http://tinyurl.com/8yl6e4u element 2 opisany jest jako 'rotor sensor' i nie widze potrzeby jego usuwania do wymiany lozyska ktore zabudowane jest w wahaczu. element 1 jest nierozbieralny. czy tak jest zbudowany przod Twojego motocykla? czy sa tam jakies dodatkowe elementy zwiazane z ABS? Edytowane 24 Stycznia 2012 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fedek Opublikowano 24 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 (edytowane) posiadam te przekroje,rotor sensor to zebatka do dawanie impulsow na czujnik abs,mialem z nim klopot ale go juz zdemontowalem,zabezpieczenie lozyska mozna wyjac pod warumkiem ze sie zdemontuje cala piaste ,i ja wlasnie jestem na tym etapie,narazie uderzenia w oske nie przynosza zadnego efektu,a nie chce nic uszkodzic ,i w tym miejscu mam narazie problem,ale niestety tez nie posiadam prasy ani mozliwosci podgrzewania wiec poprostu oddalem do demontazu do serwisu yamaha,lozysko 1200 zl to juz wiem,,ale jest do dostania typowe lozysko o tym rozmiarze za 180 zl,tylko jest węższe o 6mm jak rozbiore to sie zobaczy,cena 1200 za lozysko jest nie do przyjecia,dziekuja za zainteresowaniewlasnie dzwonili z serwisu yamaha ,trzeba dorobic specjalny sciagacza(oryginal sciagacz yamahy 1800 zl) Edytowane 24 Stycznia 2012 przez fedek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 24 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2012 czyli po prostu trzeba wyprasowac os z lozyska. powodzenia wiec... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DzJAREK Opublikowano 31 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2012 Wymieniałem łożyska w 2011 i miałem ten sam problem. Dorobiłem ściągacz i łożyska wypchałem. Nowe łożyska kupiłem dwurzędowe NSK 3206 - 120zł sztuka. Tuleja między łożyskami stoczone zostały do odpowiedniego wymiaru. Wciskanie jest problematyczne najlepiej na prasie. Żadnych młotków itp. Nie używać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.