Skocz do zawartości

suzuki ls 650 savage - szukam posiadaczy tego motocykla


Gość wow
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Mam prośbę o udzielenie mi porad odnośnie LS 650 (oczywiście od strony użytkowej) tj.wady-zalety,żywotność silnika ,na co szczególnie należy zwracać uwagę przy oględzinach itp.Jest to mały czoperek no ale nie ukrywam jeden z tańszych (alternatywa 535? no może i ta sama cena) ,ciekaw jestem bo się jeszcze do niego nie przymierzałem czy nie będe smiesznie na nim wyglądał bo nie jestem co prawda wielkoludem 175cm (dobrze zbudowany) no ale motorek dosyć niski.Ciekaw jestem Waszych opini.

 

Z góry dziękuję

Pozdrawiam

wow

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj!

Jestem posiadaczem savaża drugi sezon i ogólnie jestem bardzo zadowolony.

Cóż jak każdy chyba motocykl ma jakieś tam swoje wady.

Najlepiej jeśli przeczytasz opinie dołączoną do opisu tego motorka na stronie ŚM napisaną przez Wojtka z Bytomia. Gościu zrobił na nim ok 35000 km. Zwiedzając na nim niezły kawałek naszego padola. Przy okazji serdecznie go pozdrawiam!

Jeżeli chodzi o Twoje 175 cm to nie masz się co martwić. Ja mam 176 i jest naprawdę spoko.

Przy zakupie też rozważałem virago 535 i trudno mi jest je porównać.

Swój zakup uważam za udany, ponieważ ten motocykl naprawdę robi wrażenie.

Jeżeli masz jakieś konkretne pytania zapraszam na mój mail.

Daniel z Lęborka

[email protected]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak się składa, że mam teraz oba te motocykle(oba na sprzedaż), więc jest skala porównawcza. Dużo zależy gdzie chcesz motocyklem jeździć. Do jazdy po mieście lepszy jest Savage, lepiej składa sie w zakręty, ma lepszy "dół" obrotów. Virażka w zakrętach jest gorsza, dardziej "drętwa" i jej silnik lubi wyższe obroty. Ma za to bez porównania lepsze hamulce i podwozie, jest trochę większa, sporo mocniejsza no i droższa. W ogólnym rozrachunku chyba Virago jest lepsza, przede wszystkim mniej awaryjna. Polecałbym Ci właśnie Virago. Pozdrawiam

-Michał-

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
Gość Dorsześ

Co do Virago to tez kestem za Yamaha bo jestem jej posiadaczaem juz 3Ci sezon rocznik 94 i jedyne co mi nawalilo (jak narazie) to jedyny raz rozrusznik.

fakt faktem silnik XV535 lubi wyzsze obroty ale i ma orzy tym wieksza moc bo o ile sie orierntuje to savage ma ok 31KM a Virago 46KM.

 

 

 

Pozdrawiam.

Z tym ze pozyja na Virago do turystyki daje sie we znaki kregoslupowi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...
Gość Michał VX800

Chciałbym nawiązać kontakt z posiadaczami takiego motocykla ponieważ mam kilka technicznych pytań dotyczących silnika (pracy na zimno, ciepło, rozrząd itd). Bardzo prosze o kontakt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh mój Tata jest właścicielem takiego motocykla, jesli potrzebujesz jakiegoś info, to pytaj, chętnie odpowiemy ;)

 

Co do pracy silnika, nie ma żadnego problemu z odpalaniem jak jest zimny czy ciepły. Silnik dobrze ciągnie od samego dołu, aż do końca, i jeden wielki plus dla tego silnika bardzo mało pali :) Skrzynia 5, chyba do 1995 roku były 4 (ale tago nie jestem pewny), przełożenia skrzyni są bardzo dobrze dobrane ;) Mój tata jest bardzo zadowolony z tego moto ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Michał VX800

Sprawa wygląda tak:

Ja nie jestem właścicielem tego bolidu (ja mam VX), ma go mój kumpel.

Dopiero co go zwiózł z niemiec i nie zna jeszcze jego charakteru.

Jest fanatykiem mechaniki ale nie chce grzebać niepotrzebnie bez zgłębienia konkretnej wiedzy na temat silnika.

Mówi że mu dzwonią zawory - ja to dość mocno słyczałem na zimno ale jak sie zagrzeje to dźwięk ustaje.

Drugie to jakiś dziwny odgłos z bloku silnika gdy sie na wolnychobrotach mocno moto przchyli, tak jakby olej spyną i odsłaniał jakiś element sprawiał że ten zaczął głośniej chodzić.

Moto ma 34tyś km przebiegu i jest z grudnia 93 nie jeździłem nim jeszcze więc nie wiem ile mabiegów.

Przepraszam że info sa takie jakie są ale na raziie obaj mamy jeszcze nauke na studiach i nie mamy czasu jeździć do domów i siedzieć nad moto. Jeżeli ktoś miał coś co mogłoby to przypominać to powiedzciae co to jest.

Jeszcze raz przepraszam z lakoniczne info ale naprawde na tą chwile nic więcej nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten hałas trzeba by posłuchać. Singiel to singiel i zawsze będzie coś tam w nim stukało. Raczej nie zawory dzwonią a sworzeń. Przy tym przebiegu to normalne, choć zawory tez można by sprawdzić.

Nie wiem po co on przechyla sprzęta na wolnych obrotach, jak głęboko to robi i jaki stan oleju ma, ale jeśli od tego zaczyna mu głośniej chodzić to na jego m-scu przestałbym sie tak "zabawiać".

 

Miałem 2 sztuki (a właściwie to 3 z tym, że tym ostanim nie jeździłem) 89 :arrow: 4 biegi; 94 :arrow: 5; 95 :arrow: 5. Model z 4 biegową skrzynią był bardziej dynamiczny, ale wolniejszy. Akurat miałem 2 na raz więc porównywałem. Myslę, że grudzień 93 będzie miał 5 biegów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Michał VX800

Wielkie dzięki Michale :buttrock:

Przekaże mu na co ma zwrócić uwage. A co do tego "zabawiania" to nie jest to gość który siadając na moto kurczowo kręci manetką na wyłączonym silniku, on poprostu zaobserwował takie coś gdy siedząc na nim chciał zbliżyć uszy do silnika to oczywiście musiał mocniej niż normalnie moto przegiąć i dlatego.

Może i masz racje, że to chopper i po zakrętach sie go nie łamie więc i w przechyle może sie dziwnie odzywać.

Jeszcze raz wielkie dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CZEŚĆ

 

Jestem od niedawna właścicielem Savage z 96r 26000Km przebiegu i muszę powiedzieć że na wolnych obrotach jest słyszalny (klekot) jak na moje ucho luzu na sworzniu. Ale kolega twierdzi że to może być wina nie wyregulowanych zaworów. Przy wyższych obrotach ten odgłos przestaje być słyszalny.

 

Mam pytanko czy jak ruszasz tylne koło pasowe to jest widoczny luz pomiędzy ośką a kołem?

Słyszałem że tam są gumowe przekładki do łagodzenia szarpnięć, i że ten luz jest normalnym stanem.

 

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Michał VX800

Niestety ja ci nie jestem w stanie pomóc bo jak pisałem to nie mój motocykl. Licze jednak że jak już ruszyłem temat savaga to się dowiesz od innych jakiś konkretów. Ja jak tylko będe mieć okazje aby się nim troche przejechać i go posłuchać to będe mógł zadać bardziej konkretne pytania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...