Skocz do zawartości

Wal


m16
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

czeeee

wypelnienie tych otworow robi sie w celu zmniejszenia pojemnosci szkodliwej skrzynki korbowej , co zwieksza sprezanie wstepne i w zalozeniu podnosi moc (pisze "w zalozeniu " bo do koncowego efektu trzeba dolozyc sumienne regulacje motorka co nie dla wszystkich jest oczywieste )

samo wypelnienie otworow wywarzajacych w wale niewiele da (wzrost mocy bedzie niezauwazalny ) , a trzeba to wykonac dokladnie bo wypelnienia mogą wypasc i narobic problemow .

wypelnia sie zazwyczaj korkiem (nie mielonym i prasowanym ale litym korkiem naturalnym ) ktory nalerzy zaimpregnowac lakierem odpornym na benzyne i wkleic w otwory a potem zalac tymze lakierem dla wyrownania fazowań otworow .

 

wiec jezeli planujesz tunnig calego silnika to jak najbardziej przerobka ta ma sens , ale jezeli zamierzal bys zrobic tylko to , to radze sobie odpuscic bo efekty bedą niezauwazalne

 

 

pozdrawiam herflik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kumpel w simsonku zalatal te otwory i zrobil korkte kanalow

efekt - moto nieco lepiej pod gorke wyjezdzalo (mniej musial pilowac po obrotach) i tyle, roznica prawie niezauwazalna, jesli masz rozpolowiony silnik to mozna zrobic, jesli masz go specjalnie rozpolawiac do tego to sie zastanow, bo jest taka mala zasada, ze jak moto chodzi to nie rozpolawiaj silnika (chyba ze to konieczne)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...