szaki Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Gdzieś w jakimś programie mignął mi kask szczękowy, gdzie można tą szczęką przesunąć górą na tył kasku. I mamy wtedy Jeta. czy ktoś wie co to za firma i model? I jeśli się nie mylę to GPRK o nim nawijał w tym programie. Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gienek ST Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 http://www.yatego.com/v2-bikerstore/p,4d01f8a33810a,4cee03b6cea944_5,roof-boxer-classic-klapphelm http://www.fc-moto.de/epages/fcm.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/10207048/Products/Shark-Evoline-Fusion-Matt-Vision/SubProducts/Shark-Evoline-Fusion-Matt-Vision-0001 (Shark-Evoline) Kolega ma takiego i jest zadowalony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 osbe tornado, chyba najpopularniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Jeśli nie przeszkadza Ci masa, to ten Shark będzie w porządku, ale szczęka przerzucona do tyłu naprawdę znacznie obciąża mięśnie karku. Masa ogólna to prawie 2 kg :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Potrzebował go będę na super szybkiego skutera, tak max 140 więc chyba waga nie będzie tak bardzo przeszkadzać. Przy pyrkaniu mam Jeta a szybciej przekładam szczękę i zapinam. Tak sobie myślę ale czy to się sprawdzi to nie wiem. Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Nie jeździłem w nim, ale nawet podczas przymiarki szczęka z tyłu przeciążała na tyle że o mało się nie przewracałem :). Bajer świetny ale naprawdę trzeba to sprawdzić na żywo. Przy normalnie zamkniętej szczęce faktycznie nie powinno to tak przeszkadzać, choć to zależy od rozmiaru i ilości wypełnienia (mój Scorpion EXO-900 ma teoretycznie niemal tę samą wagę, ale w dłoni jest znacznie lżejszy od Sharka - liczby kłamią? :)). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gienek ST Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Znalazlem pare danych w necie na temat Sharka-Evoline,no faktycznie rozowa to nie wyglada :sad: Material: Polycarbonate, EPS dome.Weight: 1960 gramsFeatures: removable lining.Lock: lock latch.Fit: slim cut, some space on the ears, also suitable for round head shapes.For eyeglass wearers: no holes in the cheek pads; little space for ironing on the ears.Ventilation: ventilation on chin and forehead.Viewing angle: large field of view; slight restrictions toward the forehead.Noise level: low noise at low speeds; pace with rising moderately loud.Drafts: draft in the face easily.Visor: latching / Steps: 1-fold; notchy; visor replacement without tools.Sun visor: fold using a very small slider on the top of the helmet.Anti-fog: good.Water tightness: tightly.Folding mechanism of operation: one-handed push-button centered on the chin; elliptical opening movement.Latching: 1-fold, to close notchy.Processing: satisfactory. CONCLUSION:The remaining power stroke the chin is too high. When the noise level of the Shark is consistently in the midfield. The mechanisms for sun visor, visor and chin are notchy and wearing gloves to serve only conditionally. Also, the visor easy release of the anchor. Because of the complicated mechanics of the "Evoline is" quite difficult. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arcer Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Z takich bardziej przyziemnych spraw - zobacz jak w EvoLine wygląda zamykanie szczęki, gdy masz szybę opuszczoną do samego końca (więc w praktyce zawsze): trzeba podnieść szybę, opuścić szczękę i jeszcze raz domknąć szybę; w dodatku szczęki nie można zostawić w pozycji otwartej do połowy, a rzucanie jej do tyłu wymaga dodatkowej akrobacji ręką. Jak dla mnie więcej cyrku niż faktycznych zalet. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Nic na tym świecie nie jest proste. Szukam dalej a temat dla potomnych bądź do usunięcia. Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 19 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2012 mam evoline i moim zdaniem kaszana straszna. ciezki, głośny niestabilny i w ogole do dani. kasa wywalona w błoto Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.