Rafaelllo Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Witam. Jest to mój pierwszy post na tym forum, więc witam serdecznie :)Na wiosnę planuję zakup motocykla. Będzie to mój drugi motor w życiu. Od roku jestem posiadaczem Hondy CM 400. Kupiłem ją chcąc się nauczyć jeździć, a biorąc po uwagę fakt iż nie miałem zbyt wiele do czynienia z motocyklami uznałem ze "400" będzie odpowiednia :)Teraz chciałbym się przesiąść na coś większego. W związku z tym że mieszkam na wsi i chciałbym pośmigać w terenie jak również wybrać się czasami na wycieczkę biorę pod uwagę dwa motocykle BMW F 650GS oraz HONDA XL 650 V Transalp. Czytałem już jakieś opinie na ich temat ale chciałbym żebyście mi pomogli w wyborze. Mam 178 cm wzrostu i 87 kg bo wiem że czasami takie dane się przydają :) Jeśli możecie napiszcie który z nich jest lepszy na trasy, który w terenie. Jak wyglądają koszty serwisowania i utrzymania obu tych pojazdów. Z góry serdecznie dziękuję:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -HORNET- Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 (edytowane) Tak na szybko - Trampek jest większy, bardziej enduro :-)Do tego Trampek ma 2 cylindry a to poprawia kulturę jazdy. Mimo, że jestem fanem BMW to tu wybór jest oczywisty i na korzyść Hondy. Przy Twoim wzroście jak doczytałem na BMW będziesz wyglądał śmiesznie - jest to mały motocykl, jedź do salonu i się "przymierz". Pozdrawiam,HORNET Edytowane 9 Stycznia 2012 przez -HORNET- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Trampek :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spwod kle 500 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Może lepiej od razu wziąć Dakara, przy Twoim wzroście byłby ok, no i to jest prawdziwe enduro, a nie jakiś tam trampek :laugh: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość -HORNET- Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 A najlepiej to GS 800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2012 zaden nie jest terenowy , to pseudoterenowe motocykle na kazda utwardzona droge - nie ma motocykla uniwersalnego , AfrikaTwin jako tako daje rade w terenie, ale trzeba miec umiejetnosci i sile w lapach . Z singli dualowych polecil bym KTM LC4 Adventer , bo widze ze szukakasz motocykla oplastikowanego. Kat ma swietne wlasciwosci terenowe , trwaly i naprawde mocny silnik. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zikko Opublikowano 26 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2012 Przy Twoim wzroście jak doczytałem na BMW będziesz wyglądał śmiesznie - jest to mały motocykl, jedź do salonu i się "przymierz". chyba nigdy nie widziales tego motocykla. @temat: Transalp to legenda, ludzie robią kosmiczne przebiegi na tych motocyklach. Nadaje sie do jazdy po szutrach ale jest za ciezki na hardkorowy off road. Wygoda, mala awaryjnosc, dwa cylindry. BMW pali trochę mniej, mozesz sie pokusic o wersje Dakar jezeli chcesz sie bawic w offroad ale nawet to nie zrobi z BMki motocykla "terenowego" Ja bym brał trampka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 31 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2012 Siedziałem na obydwu, i powiem jedno: Transalp. Dziękuję do widzenia :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.