Skocz do zawartości

ZX10R 2006, ogłoszenie


Rekomendowane odpowiedzi

  W dniu 10.01.2012 o 21:40, Djobeł napisał:

A to mnie zaskoczyłeś, myślałem, że jest dokładnie odwrotnie.

 

Ja sam siebie zaskoczyłem. I mojego kolegę, właściciela ZX-10R 2006 też :bigrazz: Z obrotów Blady idzie minimalnie lepiej, gdy szafy zamknięte wtedy dycha minimalnie mnie dochodziła. Motocykle w pełni fabryczne o praktycznie takich samych przebiegach. Jedynie ja byłem (i jestem) od Łysego 20 kg lżejszy a to na pewno ma znaczenie ;) Dla mnie SC57B jest nie do wy*ebania. Na forum można pie*dolić różne głupoty, czasami internetowi fantaści mogą być zaskoczeni :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 10.01.2012 o 19:29, Vector napisał:

Szrama to winna sobie ceramikę założyć :icon_twisted: :icon_razz:

 

 

 

zaciski sa do bani , trzeba z zx14r albo nowej zx6r, ewentulanie tansze z cbr z dystansem siadaja i robia robote

a co do cbr to niewiem bo niegustuje w hondach(mam 929 ale to nic nieznaczy) , zreszta na torze tego prawie niema wiec cos w tym jest :P

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a powiedzcie mi czy model 04-05 miał jakies poważniejsze wady ? Ktoś coś kiedys wspominał o pękających ramach jak w 9 ale wiele sie o tym nie mówi, a rama po dzwonie to we wszystkim może strzelić... Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 11.01.2012 o 17:04, RudyXJ napisał:

a powiedzcie mi czy model 04-05 miał jakies poważniejsze wady ? Ktoś coś kiedys wspominał o pękających ramach jak w 9 ale wiele sie o tym nie mówi, a rama po dzwonie to we wszystkim może strzelić... Pzdr.

 

Sypały się skrzynie.

 

  W dniu 11.01.2012 o 01:55, szramer napisał:

zreszta na torze tego prawie niema wiec cos w tym jest :P

 

Wystarczy, że w TT były i są. Na podium. Reszta nie ma znaczenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 11.01.2012 o 17:04, RudyXJ napisał:

a powiedzcie mi czy model 04-05 miał jakies poważniejsze wady ? Ktoś coś kiedys wspominał o pękających ramach jak w 9 ale wiele sie o tym nie mówi, a rama po dzwonie to we wszystkim może strzelić... Pzdr.

 

Ja popier...dalałem ZX10R , obie rok 2004 i każda po przygodach, jeździły na torze i na kole, nigdzie nie padła skrzynia ani rama. Pierwszą rzeczą w jaką trzeba zainwestować to porządny amor skrętu. Kawa wpier...dala opony jak koń owies :)

Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Była cała malowana bo poprzedni właściciel miał podobno wizję ją pomalować na biało. Także z białego poszław czerń. Przy okazji wyszło, że ma jeszcze 8 sprzętów na sprzedaz w tym K5, gdzie zadupek też musiał przemalować bo poprzedni właściciel też miał wizję zmienić kolor samego tylnego zadupka... A on powrócił do oryginału.

 

Moim okiem zwykły kombinator. Mimo, że mamy bardzo nie daleko nie pojedziemy oglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 17.02.2012 o 12:46, Vector napisał:

Była cała malowana bo poprzedni właściciel miał podobno wizję ją pomalować na biało. Także z białego poszław czerń. Przy okazji wyszło, że ma jeszcze 8 sprzętów na sprzedaz w tym K5, gdzie zadupek też musiał przemalować bo poprzedni właściciel też miał wizję zmienić kolor samego tylnego zadupka... A on powrócił do oryginału.

 

Moim okiem zwykły kombinator. Mimo, że mamy bardzo nie daleko nie pojedziemy oglądać.

 

Dzięki Vector...wiszę Ci już drugie piwo stary ;-)

Tyle, że zaczyna mnie już to denerwować, człowiek szuka pewnego motocykla, jest w stanie za to zapłacić, a na rynku sam szrot ;-/

 

Może ktoś z forum ma fajną czarną dychę na sprzedaż?

 

Pozdr.

Edytowane przez Djobeł

V-TWIN wanker

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modem już sprzedał, zostały mu tylko wspaniałe wspomnienia :)

Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...