Lukki Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Witajcie, ustawiłem odpowiednio luz na klamce sprzęgła i zastanowiła mnie jedna rzecz. Gdy kierownica jest maksymalnie w lewo, to luz jest taki jaki powinien być. Natomiast gdy ustawie kierownice maksymalnie w prawo, luzu na klamce sprzęgła nie ma żadnego. Nie zwracałem na to nigdy uwagi. Wszystko jest z tym w porządku?:flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Moim zdaniem zle poprowadzona linka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 No to sie mylisz, sprawdzałem i na 100% jest dobrze poprowadzona.:smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zino R Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 No to może nie jest taka jak powinna[ za krótka]? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Ale czemu mialaby być za krótka, skoro jest to oryginalna linka. Prosze o jakieś konkretne info.:icon_razz: W celu uniknięcia nic nie wnoszących odpowiedzi, powtarzam, linka jest oryginalna i w na 100% dobrze poprowadzona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Luzu się kasuję bo przy skręcie pancerz linki się napina, sprawdź dokładnie. Także zino dobrze prawi, że coś jest z nią nie tak. Może gdzieś jest ściśnięta opaską do ramy i za mało jest jej od opaski do kiery i trzeba ją trochę przesunąć. Nikt tego przez internet dokładnie nie zdiagnozuję. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Czyli mowisz, ze taki sam luz powinien byc caly czas na klamce, bez wzgledu na polozenie kierownicy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Oczywiście. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Ok, Panowie. Przyjrzę sie jutro temu dokładnie. Z linką na pewno jest wszysto ok. Może rzeczywiście przegapiłem jakąś opaskę, która doprowadza do tego problemu. Dzięki wszystkim za podpowiedzi.:flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 30 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 przy skręcie w prawo masz prawą klamkę odsuniętą najdalej i linka się napina jeśli jest za krótka lub źle poprowadzona. Poproś kogos zeby skrecał a Ty obserwuj co sie dzieje z linka i dzwignią. Od kiedy problem sie zaczął? po wymianie linki? zawsze możesz ustawić tak żeby przy skręcie był minimalny luz bo nie skrecasz podczas jazdy, ewentualnie przy ruszaniu- to taka opcja awaryjna jak linka sie okaze za krótka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukki Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2011 Przeglądam całe moto do sezonu i w tym także przesmarowałem wszystkie linki. Do nasmarowania linki sprzęgła, postanowiłem ją zdjać. Także problem pojawił się po założeniu jej z powrotem. Jestem pewien w 100%, że jest dobrze poprowadzona, ponieważ sprawdziłem jak to wygląda w serwisówce a także na zdjęcia innych użytkowników tego modelu. Wydaje mi się, że to będzie kwestia jakieś opaski, która się przesunęła. Jutro się temu jeszcze przyjrzę. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.