krzychufmx Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Siema. Otóż szykuję moją CR 125 1997r na sezon i powoli sobie wszystko robię, ale nie mogę znaleźć manuala jak wyregulować gaźnik w niej. Ba, nawet nie wiem gdzie mam w niej ustawić obroty. Więc jakby ktoś mógł to proszę o manual lub objaśnienie tego gaźnika. Z góry dzięki i pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 IMO odpuść teraz regulacje gaźnika jak nie będziesz latał w zimę, bo jak sezon się zacznie to zabawa z ustawieniami będzie musiała zostać powtórzona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 (edytowane) Standardowe nastawy:- Śruba regulacji składu mieszanki wykręcona 2 obroty- Dysza główna 175- Dysza wspomagająca 52- iglica na trzecim ząbku- poziom paliwa 16mm Od tych ustawień zacznij, pojeździj na nich z 15-20 minut ostro a następnie sprawdź kolor świecy. Jeśli będzie czarna/mokra/okopcona musisz zubożyć mieszankę, jeśli szara/biała musisz wzbogacić. Regulujesz śrubą składu mieszanki, początkowo jeżeli świeca nie ma żądanego koloru, kręcisz pół obrotu( lub lepiej 0,25) w lewo lub prawo, ustawiasz prawidłową prędkość biegu jałowego pokrętłem ssania (kręcąc nim ), następnie przez 10-15 minut pałujesz i znów sprawdzasz kolor świecy, jeżeli kolor świecy zbliża się ku temu którego oczekujesz kręcisz dalej o pół obrotu i znowu jazda i sprawdzasz, jeżeli jest gorzej to kręcisz śrubą składu mieszanki w drugą stronę. Dane te są odpowiednie gdy jeździsz w przedziale temperaturowym 14-26 stopni na plusie i na wysokości do 299m n.p.m więc nie bierz ich za bardzo do siebie :icon_razz: Metodą prób i błędów wyregulujesz gaźnik, lecz potrzeba ci cierpliwości do tego. Dodam że filtr powietrza musi być czyściutki. Dla obecnych temp zalecenie to 1,5-1,75 obr śruby składu mieszanki i iglica na 4 ząbku a dysza główna 180 :tongue: Ale jak mówi Patryk jeśli w zimie nie latasz to odpuść bo na wiosne czeka Cię nowa zabawaPS: Jeśli już byś się zdecydował na regulacje to świeca ma mieć ceglasty kolor Edytowane 7 Grudnia 2011 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychufmx Opublikowano 7 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 (edytowane) Żeby ją powtórzyć nawet, muszę się dowiedzieć jak ją wykonać ;pDzięki za poradę rafael :) Edytowane 7 Grudnia 2011 przez krzychufmx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 7 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2011 Jeśli osiągniesz jakieś efekty to napisz jak ci poszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.