Tobik Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Ja tam uważam,że jest to wymagający motocykl z którym żartów nie ma. Ale jak ktoś ma olej w głowie to będzie dobrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luqa90 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Z tego co wiem to VFR-ka jest dość droga w utrzymaniu w porównaniu do konkurencji, czy to prawda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 To zależy, ale generalnie nie powiedziałbym. Zawory co 24 tys km płytkowe, to może być troszkę większy koszt. Ale robisz to rzadziej. A tak to co jeszcze?Moim zdaniem VFRa jest całkiem tania w utrzymaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stoodent1 Opublikowano 16 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2011 Jeżeli wybierzesz VFR 800 do 2001r to odpada Ci robota z rozrządem.Regulacje zaworów to nie jest wielki koszt bo po 70 dalej były w normie.Oponę troszkę szybciej zużywa w porównaniu do takiego fazera.Ogólnie to wcale nie drogi motocykl :DO spalaniu nie ma co gadać jednemu spali 4.5 drugiemu 7 ;) Cytuj http://www.youtube.com/user/stoodent1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinekban87 Opublikowano 17 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2011 (edytowane) stoodent jak ja sobie na vfr radziłem to i on sobie poradzi:p polecam tez VFR Edytowane 17 Grudnia 2011 przez cinekban87 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.