Skocz do zawartości

Suzuki Katana 50 problem z paleniem .


bunio001
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

więc tak na testowych rolkach możesz zrobić 500km a później trzeba wymienić na normalne, one służą tylko tego żebyś wiedział jakie rolki powinieneś założyć. Zrób jeszcze jedną fotke tylko z tymi podkładkami nr6 i nr3 . Ale tak jak na to patrze to 3 jest w ogóle nie potrzebna bo rozkręcałem nie jeden skuter i nie przypominam sobie takiej podkładki , a podkładka nr6 ma być założona jak dobrze pamiętam za jak to nazwałeś " tarcze chłodzącą"

LwG! :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale pasek jest szerszy od tej tulei nr7 (wystaje za nią) i pewnie dlatego ktoś dał tą podkładkę tu nie wiem czy pasek powinien być węższy czy co? i teraz jak zabiorę tą podkładkę z tam tond to talerz nr 5 lata na wszystkie strony bo ta tuleja obrobiła ząbki na wale.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to w takim razie jak sam się pewnie domyślasz musi być ta tuleja , daj fotki tego to jeszcze to obczaję ... na pewno wszystko dobrze zakładasz? Bo jeżeli chodzi o te części to wszystko jest nic nie jest "pokręcone"

Edytowane przez Pro

LwG! :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie dziś zwracam się do was z pytaniem na jakiej stronie mogę kupić jakiś możliwy tłok do tej właśnie katany dodam iż jest to ciecz potrzebuje uszczelek,tłoku,pierścieni sprzedawca w sklepie mówił że cylinder jeszcze może być wiem o allegro no ale tam to nie bardzo chcę kupować bo tam większość to zwykłe podróby.

 

Dzięki i pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bez szlifa orginalny cylinder siedzi ;P

 

Ok kupiłem cały komplet cylinder tłok pierścienie jutro powinny dojść teraz prosił bym o rady jak go pierwszy raz odpalić ktoś mi kiedyś mówił że przy składaniu posmarować tłok olejem no i krok po kroku jak go docierać ?? ile km muszę przejechać itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szału nie ma w zasadzie jedna z najtańszych opcji , no ale osiągi będą podobne jak na seryjnym ;)

Docieraj tak do 500 km. stopniowo odkręcając manetke przez pierwsze 100km na 1/4 manetki później , i tak stopniowo do tych 500 km. Wiem że trudno jest czasem wyczuć ile to jest 1/4 manetki więc poprostu jeździj powolutku na niskich obrotach ;pp A po założeniu cylka zostaw go na kilkanaście minut niech pochodzi na wolnych obrotach :)

LwG! :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra panowie złożyłem odpaliłem i jest problem 4 godziny siedziałem i za nic nie mogę odpowietrzyć układu chłodzenia przy cylku rurki gorące a reszta zimna odpowietrzam od krecając dwie śrubki jedna przy pompie druga przy cylku co może być tego przyczyną ?? wgl jak to odpowietrzać jest na to jakiś sposób ?? z zakręconym korkiem zbiorniczka czy nie tak wgl to ten korek jest u mnie dziwny bo z zewnątrz do środka przepuszcza powietrze a ze środka na zew nie napiszcie jakieś propozcję jak to zrobić czy co...

 

 

Dzięki i pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...