Skocz do zawartości

Silnik do Wektor FD150


samonek4
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

Posiadam motocykl wektor FD150 - ale nie jestem z niego zadowolony. Problem ze złapaniem luzu w biegach no i ten silnik. Pojemność 150(czterosuw) a motocykl jest strasznie słaby - nie wiem czy to wina silnika czy przekładni. Na jedynce po dodaniu gazu silnik się jakby dusi. Poza tym motocykl dymi jakby nie spalał do końca benzyny.

 

No i zastanawiam się nad wstawieniem do tego motocykla nowego silnika. Początkowo myśleliśmy nad zwiększeniem pojemności ale za te pieniądze można kupić sobie jakiś używany ślinik. Chciałbym kupić do tego motocykla jakiś silnik czterosuwowy o mocy ok. 20KM ale nie wiem jaki. Nie znam się na motorach dlatego też proszę o poradę jaki silnik można wstawić do tego motocykla - zębatka na łańcuch musi być z lewej strony.

 

Pozdrawiam,

Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się nie znasz na moto to jak chcesz zainstalować całkiem inny silnik? :banghead:

 

 

Z objawów wynika że masz problem z gaźnikiem, bardzo często się zdarza w tych rumplach. Odpowiednia regulacja i strojenie zniwelują problemy. A jeśli nie to wymiana gaźnika na podobny lecz markowy.

 

 

A jak już musisz zmienić silnik to bierz od takiego motocykla z którego Twój był skopiowany. Zdaje się że coś w stylu Honda CB 125.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy dało by radę wstawić silnik od Hondy VTR lub CB 250?

 

wiecie co - temat nieaktualny. Okazało się że źle otwierałem kranik w motocyklu. Uzupełniłem olej w silniku i motocykl chodzi jak burza.

Edytowane przez samonek4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Gość Lefthandy