R6surfer Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 (edytowane) Koledzy, zwracam się z prośbą o poradę.Jestem właścicielem wymienionego w tytule motocykla. Motocykl jest w wersji USA. W połowie roku zamontowałem do niego immobiliser polskiej produkcji model "Superimmobilizer SIM 10" A teraz problem - gdy osiągam na motocyklu 200 km/h następuje odcięcie zapłonu (występuje to na 5 i 6 biegu, niższych nie sprawdzałem). Nie mam pojęcia co może być tego przyczyną. Nie zwróciłem uwagi (nie było okazji) czy problem występował przed założeniem immobilisera. Oczywiście mogę to sprawdzić odłączając zabezpieczenie, ale dopiero na wiosnę :) A problem mnie trapi obecnie.Dodatkowo, co widziałem ale nie przywiązywałem do tego uwagi, w dowodzie rejestracyjnym mam moc 100kW (czyli jakby mniej od deklarowanych 128kW) - czy to może wskazywać na jakieś ingerencje ograniczające moc? Mam również kłopot z wyłącznikiem w podnóżku, gdy trochę opadnie powoduje wyłączenie motocykla, ale to nie to ponieważ w przypadku głównego problemu nie następuje wyłączenie zapłonu a jego odcięcie. początek VIN to JS1GR7LA28....... pozdrawiam Edytowane 18 Listopada 2011 przez R6surfer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 używasz wymiennie pojec ktore maja zupelnie odmienne znaczenie. w kazdym razie jezeli zalącza ci sie limiter ktory objawia sie tyrkotaniem to masz przestawiony komp. jezeli zas nie zalacza ci sie limiter ale moto nie idzie wiecej jak 200 to masz blokade... Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R6surfer Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 używasz wymiennie pojec ktore maja zupelnie odmienne znaczenie. w kazdym razie jezeli zalącza ci sie limiter ktory objawia sie tyrkotaniem to masz przestawiony komp. jezeli zas nie zalacza ci sie limiter ale moto nie idzie wiecej jak 200 to masz blokade... Nie za bardzo rozumiem co masz na myśli o dwóch różnych pojęciach. Napiszę więc inaczej - przy 200km/h silnik zaczyna przerywać (nie następuje jego wyłączenie, ale już nie ciągnie - może to masz na myśli pisząc o terkotaniu). Poniżej tej prędkości silnik wkręca się na obroty bez problemu (nie zaobserwowałem by coś się działo z obrotami (tzn by dochodziły tylko do określonej wartości i stop). Może więc faktycznie chodzi o określony przez Ciebie limiter, choć przyznam, że pierwszy raz o czymś takim słyszę.W każdym razie czy znasz sposoby usunięcia problemy w każdym z ww przypadków? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrbravo Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 (edytowane) w 600 moge zrobic wszystko bo instalacje znam na pamiec, w 750 trzeba sprawdzic kable... zawsze wole sam zobaczyc objawy niz w internecie pisac co moze byc. kadzy przypadek jest inny, jednak oceniajac wypowiedz i fakt ze moto jest z importu oceniam ze jest zblokowany. tego typu blokade zdejmuje sie w 10 minut przestawiajac lub odcinajac konkretne kable (w kazdym modelu inaczej)... Edytowane 19 Listopada 2011 przez mrbravo Cytuj General description: aktualnie brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 pierwsze slysze by modele w usa byly blokowane , chyba ze na CA Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.